Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Helené Gidhammar - 3 maj 2009 12:16



Här är de tvättstugan som gäller i dag eller iaf fram till 15. Så nu är första maskinerna hängd, på balkongen och allt. Två till maskiner är på och sedan är de bara en kvar, skönt!
Så fort Elton vakna ska jag bädda nytt i sängen, just nu hänger täckena och kuddarna på vädring. Ska bli så skönt att sova i kväll!

Roger är och köper solfilm till bilen, så de ska han pyssla på med i dag. Elton får ju solen i ögonen hela tiden, så de är lika bra!
Jag ska ta och dammsuga, fixa disken och gå på Ica i dag, de är mina uppgifter! :)
Senare i dag kommer Louise hit, hon ska ha praktik i 2 veckor. Så hon ska bo här med oss, mysigt! När hon, Martin och Gina kommer blir de middag.
Annars är de nog inte mycket som händer i dag.. Skulle vilja gå ut, men känner att jag inte har nån ork i dag. Synd, för de är så fint väder ute!

Var menat att vi skulle till Ulrika, Eltons gudmor i dag, men dom skulle bort. Så vi ska ta de nu i veckan i stället! Ska bli så kul att åka dit, var super länge sedan hon träffa Elton! 

                                       Nu: tömma diskmaskinen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards