Alla inlägg den 4 juni 2008

Bra

Av Helené Gidhammar - 4 juni 2008 09:10

Gårdagen var super kul! Var ju med Melker o hela hans klass på Drakborgen med mamma o Annette :) Super mysigt! Dessutom var TV4 där o filma, så vi ska vara med på reklamfilmen som ska gå där ;) haha! Komiskt.. Så vi blev bjudna på glass där. Jätte trevligt! Barnen var helt svättiga när vi skulle fara, dom hade haft skit kul! Fats jag hade trott att de skulle vara mer.. Men dom var iaf nöjda :)
Efter de hann jag bara hem o byta kläder o kila till bussen, hann inte änns äta mat.. Jag o Roger som skulle göra hemmagjord pizza! Hmm.. Men jobbet gick bra, de var ju "bara" 4 timmar, kan säga att de räcker gott o väl för mina fötter! Kul o jobba lite :) Efter de gick jag på Jam Jam o köpte lite godis, var jätte sugen när jag var påväg dit, men kom där i från med en liten påse som kosta 26 kroner, måste vara mitt rekord, i minst godis ;) Dessutom hade jag köpt ganska mycket choklad, som väger ton! Ha fortfarande godis kvar oxå.. Tänka sej?! Haha, inte likt mej :)
Sedan tog jag bussen hem, var för varmt o för trött för att gå, dessutom är jag kanske bekväm av mej ;) Men hade jag gått hade jag kommit hem typ 2 timmar senare, iaf med min fart nu! Var helt slut när jag kom hem.. Värmde en pizza bit, Roger hade gjort värledns godaste pizza! Drack litervis med vatten o somna mitt i programet som börja 8, så vid halv 9 somna jag kanske ;) Men vakna vid 10 ungefär, fortfarande lika trött. Men kikade på tv ett tag till, sedan slängde jag mej i sängen o läste en halv sida i tidingen, somna med tidningen i handen o lampan tänd ;) haha! Ganska slut..

I dag, eller de är ju bara morron än, men jag klev upp när Roger kom hem, så fika vi o kika på film ett tag. Men vi kröp ner i sängen ganska fort, Roger hann nog inte änns lägga sej innan han somna ;) Somna ganska fort jag med.. Men nu ringde Helena o väckte mej, hade skickat meddelande till henne om en sak. Så de var jätte skönt att hon ringde, nu känner jag mej jätte positiv! Hon har verkligen den inverkan på människor! Så jag har bestämt att jag ska gå i morron på avslutingen.. Börja 9 på skolan o efter de ska vi käka lunch hela klassen o säga "hej då"..
Men de mest positiva var att vi kom övernens om en plan! Känns underbart o nu ska jag faaaan hålla den! Finns inga andra alternativ nu..

Precis innan Helena ringde så drömde jag en heeeeeel sjuk dröm, jag drömde att vi äntligen hade fått vår efterlängtade skatt, en helt perfect pojke, som vi klädde i tjej kläder bara för att min pappa ville de?! Hmm..
Men de sjukaste o hämskaste var att jag var jätte deppig o lessen över att han inte var kvar i magen, på nått sätt var jag glad över att han äntligen var hos oss men ändå mådde jag jätte dåligt.. Hel skumt! Hoppas verkligen inte att drömen har nån betydelse på nått konstigt sätt..
Kanske inte låter så farligt men de kändes jätte hämskt!

Nu ska jag dricka mitt iskalla vatten, lyssna på radion, läsa dagstidningen o bara vara! Låter som en bra plan de :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards