Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Helené Gidhammar - 11 juni 2008 08:45

Nu har jag varit enormt dålig på att skriva, många dagar sedan sist ;) Hua!

I Fredags kom Martin o Gina o hälsa på :) Men innan de var jag o Roger till mormor o hjälpte hon med de sista på utemöblerna eller Roger gjorde de o jag o mormor får på Birsta för att leta en kläning, jag kan ju knappt ha nåe kläder längre!!! Dessutom var de ju så varmt då, så jag ville inte ha nåe annat än kläning! Efter mycket om o men så hittade vi iaf en kläning var :) Den blev sådär, men den kosta bara 149 så den får duga ;) Ska ha den nu på Fredag när syskonen slutar skolan.. Hoppas bara att de blir finväder!
Efter att vi var klar hos mormor for vi hem o fixa maten, grillat! Mumsigt gott :) Sedan satt vi ute heeeeela kvällen. Hur vart o mysigt som hällst! Dessutom är min älskade lillebror som en helt annan person :) Han har verkligen växt på sej kan jag lova! Han är ju värsta karl nu.. Otroligt att han är så vuxen o mogen :) Men de är så kul! Så Roger o Martin drack öl o jag o Gina höll oss till dricka vi :) Spela Yatzy o käka chips hela kvällen. Efter de blev de en film i sängen för min del.. Höll mej vaken i hela 31 minuter ;) Wow för att vara mej!

På Lördagen var Martin o Roger inte i bästa skick ;) Så på förmiddagen lata vi oss bara o kika på film, vissa sov :) haha!
Efter de for vi till Timrå så Martin kunde klippa sej, blev took bra :) Sedan for vi in till stan o käka, sedan for vi in till Birsta igen o kika. Hittade inget.. Efter de for vi o Bowla :) Disco Bowling dessutom, super bra musik! Jag förlora, har aldrig spela så dåligt.. og i så att jag fick träningsverk i magen ;) Haha! Bröt tre naglar o hade ont i fötterna ;) Men, de var jätte kul iaf! Martin spela tillomed så bra så att han kom med på top tio listan över dagen, på andra plats ;) Inte dåligt!
Efter de var vi helt slut men efter lite funderingar så for vi o bada :) Klockan 9 på kvällen, helt knäppt. Men de var jätte skönt :) Sedan kika vi på film hela kvällen!

I Söndags gjorde vi inte allt för mycket, for till mormor ganska tidigt! Där var mamma, farmor, farfar o Melker :) Så vi grilla där innan Martin hade match! Matchen gick skit dåligt måste jag söga.. 2-7 förlora dom med, de säger väl ändå allt igentligen! Match i kväll oxå, så vi hoppas på bättre resultat i dag!
Roger for hem o sov hao jag följde med familjen hem :) Så nu sitter jag hos mamma o pappa!

I Måndags var jag till tandläkaren, därför jag for hit så tidigt :) Halv 8 skulle jag vara där. Gick super bra! Inga hål, inga början på hål o tandläkaren var super nöjd med mina tänder :) Kändes kanon! Så nu ska jag inte dit förrän om 1½ år igen.. Skönt!
Efter de for jag hem o gjorde inte allt för mycket eller jag sov ett tag, sedan tog jag o städa hela huset. När Martin kom hem börja vi med maten, hemmagjorda köttbullar o hemmagjord potatismos :) Jätte gott bev de!

O i går var de skit dåligt väder.. Så vi var inne hela dagen!

I dag så ska vi till Frästa o kika på när Lojsan spela brännboll! Mamma är o skjutsar Melker på Boda Borg nu, hela skolan skulle dit. Så hon är påväg hem nu, så jag måste kika ner o slå på kaffe :) Sedan ska jag köpa färg i dag, så nu ska jag bli sommar fin! Lite ljusare tänkte jag faktist bli.. De var länge sedan nu, så de är påtiden! Hoppas att de blir bra bara :)
Senare i dag så kommer Tove, hon o mamma ska prata om midsommar o efter de ska vi väl umgås! Får se vad vi hittar på.

Annars i veckan så är de avsluting, bakning o grillfest som står på listan :) Justja, Roger har uppkörning oxå! Kommer gå super bra :) Så snart har han motorcykel kort oxå..
Men nu hinner jag inte skriva mer, kaffet väntar :)

Tänk, i dag är de 50 dagar kvar! Otroligt.. Hoppas att dagarna springer i väg.. Fick veta i går att ena paret i vår föräldragrupp fått sin efterlängtade :) Nästan en månad tidigare! Tänk om vi skulle få så tidigt, då är de bara tre veckor kvar !?!?! Nää, De unkar inte i min hjärna ;) haha! h*n får nog stanna där inne ett tag till iaf! Måste o kika på spjälsängen oxå, vet inte om den måste målas eller inte :) Men de fixar mamma o jag i dag kanske!

Roger o bäbisen <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards