Direktlänk till inlägg 19 juni 2008

Fixerad

Av Helené Gidhammar - 19 juni 2008 13:01

Var ju till BM i dag. Järnvärdet var lågt, så nu är de bara till o köpa fler tabletter o knapra dom! Annars var allt bra, magen mätte hon till 33 :) Dessutom är h*n fixerad nu, Wow! Precis som mamma sa härromdan, så hon hade visst rätt :)

Nej, nu har jag inte tid nåe mer. Måste plocka i hop här hemma o kila bort till tvättstugan igen! Snart klar med all tvätt iaf :) Skönt! Sedan far vi hemöver till mamma o pappa.

Roger <3

Jag o mammsen ;) haha!

 
 
Hanna

Hanna

19 juni 2008 14:55

Min mage var 32 cm då jag var till BM sist. Och det var 11 Juni jag var där sist. Fan va tjock jag måste vara om du bara är 33 o är längre gången än mig. Haha :D

http://www.wildbee.blogg.se

 
Hanna

Hanna

22 juni 2008 16:05

Hehe man brukar ju vara rätt trött i fötterna efter en fest :D

Haha jaa, o vad ska inte alla tycka om mig då, jag som nästan är lika stor o är några veckor efter dig till o med ;)

Jo den har varit jätte bra. Vi förlovade oss på midsommarafton :) För er då?

http://www.wildbee.blogg.se

 
Hanna

Hanna

23 juni 2008 10:59

Yes, det har vi gjort ;) Är ni förlovade!?

Okej det lät ju jätte trevligt! :)

http://www.wildbee.blogg.se

 
Hanna

Hanna

23 juni 2008 11:26

Det känns BRA! ;) underbart...

Ahaa, så pass länge! Va roligt :D Men måste ni köpa nya? Det går ju att smälta ner o göra dom större :) Men du kanske kan ha din ring efter du har fött din bebis, då kanske du inte är lika tjock om fingrarna mer? :)

http://www.wildbee.blogg.se

 
Hanna

Hanna

24 juni 2008 13:45

Okej :) Hihi. Jag har faktiskt inte hunnit samla på mig så mycket vätska. Lite grand har jag kanske, men inte mycket, vääldigt lite :) Så det är ju skönt!!

http://www.wildbee.blogg.se

 
Ingen bild

Mari

25 juni 2008 15:34

men nu får du ta och skriva nå, kollar varje dag men inget nyss :( hehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards