Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Helené Gidhammar - 7 oktober 2008 11:08

Therese ringde nyss o fråga om vi skulle hitta på nått o självklart! :) Så hon skulle bara fika o sedan ta bussen hit, så ska jag o Elton möta hon vi bussen för att sedan traska till Birsta City :) Myspys! Ska bli super kul o umgås med Therese, var hur länge sen som hällst nu..Hmm!

Vi skulle egentligen på öppnaförskolan, men vi tar de på torsdag i stället :) Om vi känner att vi hinner o orkar, vi har ju ändå dop på Lördag o de är mycket som ska göras inna!
Elton ligger o sover i sängen nu, efter att han fått lite mat! jag ska ta o bosrat tänderna, slänga på mej lite maskara, fixa skötväskan o klä på mej så är de bara Elton som ska få på sej annat än pyjamas när han vaknar :) Han har så mycket kläder i sin byrå, så varje dag hittar man nått "nytt", som man har glömt bort, haha :) Så i dag ska han få ha en super fin dress han har fått av Mari o Marcus, kommer kort sedan ;)

Nej, nu ska jag fixa de jag ska innan Elton får för sej o vakna :) 



                                              Therese & jag 
              (Thereses födelsedag o jag är dessutom gravid där, hihi)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards