Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Helené Gidhammar - 14 oktober 2008 22:04



I morse vakna lill prinsen halv 7, vägrade domna om efter en ny blöja o lite mat.. Så då var de bara för mamma Helené o kliva upp, trött som bara den! Ögonen hängde o kroppen ville inte följa med, men upp tog vi oss iaf. La oss i soffan o kika på Vakna med The Voice, som vanligt :) Efter de blev de reprisen på Top model, efter de vakna Roger. Som tog ledigt i dag :) Så han tog Elton så jag fick sova ett tag. Sov väl lite över en timme, var helt underbart kan jag lova! Elton hade somnat på pappas bröst medans dom kika på film, sedan kom dom in o väckte mej så jag kunde hoppa in i duschen. Elton fortsatte o sova i vagnen!
Efter duschen vakna Elton för en skvätt mat, sedan blev de stressigt.. Jag skulle ju på efterkontroll klockan ett. Fem över halv ett åt Elton fortfarande, ingen av oss hade fått på oss nåe kläder änns! Så vi rappa på med kläderna o in i bilen. Vi hann iaf i tid :)
Allt var toppen hos BM, hon sa att de inte änns syndes att jag fött barn o att de läkt i hop hur fint som hällst, även fast jag fick sy så många stygn! Kommer inte i håg hur många stygn de blev, tappade räkningen efter 10 ;) haha!
Satte dessutom in en spiral, känns konstigt.. Vi som kämpa så för o bli med barn, nu sätter man inte nått så man inte kan få barn. Jag vet, låter konstigt.. Men, vi är helt överens om att vi vill ha Elton för oss själva ett tag! Dessutom skulle jag aldrig orka vara gravid nu, inte som jag mådde när jag väntade Elton iaf!
Efter de prata vi om hur allt gått, hur vi mår nu o om allt går bra. Fick dessutom beröm av alla sköterskor o barnmorskor att Eltn var så söt, en riktig charmar. Mamma smälte som smör i solsken så klart!

Efter besöket hos MB åkte vi på Max o käka :) Elton somna han. Sedan fick vi för oss o åka till Rogers farmor, som inte hade träffat Elton än. Så vi fick fika där o Irene fick snusa Elton :) Hon blev super glad att vi kom!
Sedan for vi o handla lite, for hem o rimgde Martin o Gina. Fråga om dom vilje jojna oss på middag, vilket dom ville. Så Roger börja med korvstroganoffen medans jag sussa ner Elton ute i vagnen. Lagomt till maten vakna Elton, så klart ;) Även han ville ha mat.
Sedan har jag, Gina o Elton legat i sängen o kikat på Desperat Housewives medans Martin o Roger har spelat Wii :)
Nu har Roger skjutsat hem Martin o Gina. Jag sitter o pratar med Hanna på msn :) Ska kika vidare på olika texter till min blivande tatuering ;) Om jag nu vågar..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards