Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Helené Gidhammar - 10 oktober 2008 11:53



Fick precis posten.. Självklart var de ingen avi med där! Hmm, inge vidare kul. Nu vette tusiken vad jag ska ha på mej i morron på dopet!??!

Av Helené Gidhammar - 10 oktober 2008 11:40


Vi kom nyss in från en promenad jag o Elton :) Han sover fortfarande i mjukliften, ställde han på sängen o öppnade ballkongdörren. Så han lär nog kanske sova ett tag till :) Han sover hur bra som hällst ute! Så nu när vi ska hem till mamma o pappa i helgen, ska vi ta med Melkers gamla vagn hem så ska Elton få sova i den ute på ballkongen :) Kommer bli super!

Jag ska se om jag hinner fixa lite här hemma innan han vaknar, så kan vi fara så fort som möjligt när Roger kommer hem från jobbet :)

Fast de tar nog tid innan vi är i Ljunga.. Vi ska o handla, hämta Martin o Gina, till mormor o hämta lite grejer, sedan kan vi fara! Men, hällre i dag än i morron. Ska tillomed duka i kyrkan i kväll så slipper vi de i morron, lär nog ha nog mycket o göra i morron! Hoppas bara Elton är på bra humör :)

Justja, Paketet i går! De var inge vidare kul, eller de beror på hur man ser de.. De var från Go´boken :) Jag som trodde de var nån överraskning! Men Roger blev nöjd med paketet iaf ;) haha
Så nu i dag hoppas jag på att jag får min avi till mina kläder, som jag ska ha i morron :/ Annars vette tusiken vad jag ska ha på mej.. Hoppas verkligen inte posten har hunnit varit här medans vi var ute, för då har jag ju inte fått den i dag. Hmm!

Nej, nu ska jag se om jag hinner nått :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards