Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Tripp

Av Helené Gidhammar - 5 oktober 2008 22:05


I går for vi som sagt till mormor efter att Elton vakna :) Väl där fick vi fika o prata en massa strunt. Roger fixa med köksluckorna, så nu är de nog bara en gång kvar, om vi har tur! Jag hoppas som bara den, håller alla tummar o tår. Jag vill verkligen ha hem dom nu!
Efter de bjöd mormor på mat, chili con carne. Som Roger har längtat efter de :) Så han blev ju nöjd! Men de var super gott. Sedan for Roger på hockey till choppa. Jag, mormor o Elton myste i soffan med popcorn o cola framför tv:n :) Super mysigt!
När hockeyn var slut kom Roger o hämta oss två, for hem o la Elton. Sedan satt vi oss i soffan jag o Roger, dock sluta inte kvällen allt för bra.. Men de är en annan historia! Allt är som de ska i dag, eller bättre för den delen :)

Elton hade iaf en toppen natt! Han somna halv 9, vakna inte förrän kvart över 2 (?!?!?) o ville ha lite mat, somna o sov till halv 5, vakna för lite mat, somna o sov till 8, vakna för mat, somna o sov till 10 då vi klev upp! Utvilade o nöjda, båda två :) Underbart! De är nog hans bästa natt hittills, men hoppas på fler de gör vi ;)

När vi vakna i morse fick vi för oss o åka till Härnösand! Så Elton fick lite mat, slängde på oss kläderna o ut i fulvädret. Fy vilket väder alltså! Riktigt bil väder :) Mysigt!
Var o hälsa på Pelle, Tiina o Tezz :) Fick fika o myste i soffan! Efter att vi varit där åkte vi på verkstan o kika på däck åt Åke. Sedan for vi på McDonalds o tog små börjare o en drick som färdkost hem, vi höll ju på dö av hunger ;)
Väl hemma hann jag städa, dammsuga o damma mattorna i sovrummet innan Elton vakna för mat! Super skönt o få sovrummet gjort oxå. Skulle behövt dammtorka oxå, men de får jag ta nån annan dag :)
Annars har vi bara kikat på One Tree hill, två asnitt dessutom. Woho! Dunder bra avsnitt :) Ätit o myst har vi oxå hunnit.
Nu sover Elton o jag ska slänga mej i soffan med Roger o kika på film, en skräckis.. Hmm, undra om jag kan sova i natt?! Tur är iaf att Roger är hemma o sover med mej :)


      Skit dålig bild men jag har äntltigen fångat ett underbart flin på kort!



                                           Elton i vaggan, vägrar sova!



                                       Kolla in ögonen, så underbara!



                                  Kolla in läppen o dubbelhakan ;) Haha!



      Roger försökte få ett flin på kort, men de blev en surmin i stället ;)



                   Världens finaste på favoritplatsen sin, skötbordet!














 
 
Nina

Nina

5 oktober 2008 22:30

nej jag ammar på nätterna men då blir det ju inte så mkt mys, då blundar han när han äter ;) hur går det för er på nätterna, äter han fortf lika ofta?

http://thepioneer.blogg.se

 
Nina

Nina

5 oktober 2008 22:32

Hihi vad gullig han är lillen. Ja det är ju ett heltidsjobb att försöka fånga ett leende på kort =)

http://thepioneer.blogg.se

 
Vilda Tiger

Vilda Tiger

5 oktober 2008 22:39

Hohooo! Sicken härlig dubbelhaka! :-D Och jag håller med dig - ögonen är fantastiskt fina på din lillgrabb. Nästan lika fina som på Lyckeli. ;-) Visst pirrar det av lycka i hela kroppen när man får de där leendena! Kramar

http://troll.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

5 oktober 2008 22:49

Så söt han är er lille Elton! Kul att du lyckades fånga ett leende på bild! :-)

http://lindaskriver.blogspot.com

 
Hanna

Hanna

6 oktober 2008 18:59

Haha ;) Jo allt är toppen! med er? :)

http://www.wildbee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards