Direktlänk till inlägg 18 oktober 2008

Mys

Av Helené Gidhammar - 18 oktober 2008 09:58



I går när Roger kom hem från jobbet, senare än vanligt.. De hade kronglat som bara den! Så for vi till Rogers pappa, han ville ha hjälp med o flytta ett piano. Sedan blev de en snabb fika, för att sedan skulle vi hämta Therese :) När vi hämtat Therese for vi på City Gross o handla godis, dricka o chips ;) Sedan kom vi på att vi blev sugen på Max, så innan vi for hem svängde vi in där ;) Roger o Therese fick gå in o beställa dom, för Elton kom på att han var took hungrig! Så han fick mat i bilen medans ;) haha, go unge!

När vi kom hem käka vi o skulle kika på Idol, men vi tyckte de bara var skit i går! Så vi tog en film i stället. En jätte hämsk sann historia :/ De verkligen knöt sej i magen utav o kika på den! Kanske inte den bästa o se en Fredag kväll, fast den passar nog ingen dag egentligen.. Hua! Vilka vidriga människor de finns.

Elton sov hela kvällen i vagnen han, så snäll så :) Fast vi hann med lite mys innan iaf!
Vid elva skjutsa Roger hem Therese o jag la mej på soffan, när Roger kom hem somna jag till på soffan! Elton sov till över tolv iaf :) Så han sov super duper i går kväll! Natten har oxå gått bra, förutom att de tog ungefär halva natten för han o tömma ena bröstet.. Han hade ju inte ätit på flera timmar, sedan åt han bara ena innan han somna om igen. Men de gick de oxå :) Han har ju sovit bra, de är ju huvudsaken!

                                                Vilka godingar ;)




Nu är Roger o jobbar, han skulle hoppa in i stället för Pelle på verkstan.. Så Elton o jag blir ensam till tre ungefär, sedan kommer pappa Roger hem :)
Elton sover på ballkongen i vagen nu han, som vanligt! Men eftersom att han sover så bra där, så får han ligga där :) Frisklusft är toppen!
Jag ska ta mej lite frukost, kanske lite havregrynsgröt med äppelmos? Låter mumma de :)
Sedan ska jag väl ta o dammsuga.. Ingen lust med de :/ Men annars har vi damm upp till knäna snart!

                         Tack Therese för en toppen kväll igår :)


Bilder från igår - http://MissHelene.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1224194401&id=281334817

 
 
Linda

Linda

18 oktober 2008 11:29

Ah, på den bilden ser Elton och William sådär lika ut igen! Han har också en härlig dubbelhaka ser jag! :-D

http://lindaskriver.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards