Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Helené Gidhammar - 3 maj 2008 13:03

Snart ska vi hoppa in i duschen jag o Roger, sedan kommer mormor o hämtar oss o skjutsar oss till Jennie o Andreas. O där ska vi tillbringa kvällen :) Ska grilla o träffa massa nytt folk, den ända jag känner är Jennie. haha! Ska bli kul. Hoppas på att vädret håller sej, för de har faktist bröjat spricka upp! Men regnet i natt var väldigt bra, för nu är gräset utan för jätte grönt :) Super härligt att sommaren är påväg!

I dag är de 89 dagar kvar tills vår lillskrutt är beräknad att komma :)

I går köpte jag första plaggen, eller vi har fått innan men första jag köpt :) Super fina! En boddy som var grön o brunrandig o matchande byxer till, en boddy med apor på som var brun o vit. Super gulliga! Ska lägga ut en bild sedan. Har precis beställt lite mer från Ellos oxå, man kan ju inte låta bli :)

Nej, nu väntar duschen o kläderna! Är hungrig redan nu, så jag måste nog kanske i mej en macka inna vi far :)

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards