Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Helené Gidhammar - 25 maj 2008 21:49

Ska snart slänga mej i sängen efter stränga order från min älskade som är o jobbar ;)  -Koka en kopp te o lägg dej i sängen!
Så jag ska bara se klart nåe skit program på tv:n sedan ska jag ta min kopp, lägga mej med en gravidtidning o mysa!
Mår inte alls bra! Nu, äntligen, efter tre veckors huvudvärk o konstig känsla i kroppen kom förkylningen jag väntat på.. Självklart vill jag inte ha förkylningen, men den var väntad! Blev took dålig över natten bara! Knappt kunnat sove nåe i natt, så jag är dötrött kan jag lova. Snoret bara rinner o halsen ska vi inte prata om.. Så jag ska kurera mej riktigt så inte Roger oxå åker på min skit!

Skriver mer om helgen i morron, den har varirt helt underbar! Besök o bäbisar ;) Hääärligt!

Roger - The one and only!

Ovido - Quiz & Flashcards