Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2008 10:25

Känner mej så dunktig i dag, har gjort de jag hatar, ringa samtal till okända människor! Tänk så stolt jag är över mej själv nu. Ringde i går oxå dessutom, till Försäkringskassan, vilken kö! Men de gick fort o hon var super trevlig! Så himla mycket med moderskapsintyg o allt som ska in dit.. Så på Fredag ska vi åka in o läman dom papperna iaf!
Men i dag ringde jag om faderskapsbeviset, vill ha de gjort innan förlossningen, men vet faktist aldrig vad som händer.. Så de ska vi fixa Torsdag den 12 Juni klockan 11:00, tyckte de kändes långt bort men när jag tänkte efter så är de inte änns en månad kvar :) Tänk va tiden bara springer i väg! Otroligt..

Har precis kikat på film, började på den för nån dag sedan o skulle fortsätta i går kväll, men jag orkade inte se hela. Så nu på morronen blev de frukost i soffan o National Treasur - Book of secrets, ganska bra faktist :) 

                       

                      


I dag är de 79 dagar kvar tills vår extremt efterlängtade bäbis är beräknad :)

Ovido - Quiz & Flashcards