Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2008 18:28

Drömde om Mars, godisen alltså, i natt. Så när min älskade kom hem efter att han skjutsat Byström, den stolta pappan, så fick jag äntligen min efterlängtade choklad som jag nu sitter o mummsar i mej :) 
                                        
Roger har precis fare o jobbat han, innan dess hann vi bara slänga i oss mat. Blev köttbullar o pärmos, inte min favorit. Men de gick fort, för kvart i 6 kom vi på att vi var tvungen o äta ;) Så de fick bli de enklaste!

Jag mår fortfarande sådär, ont i huve till o från.. Just nu är de ganska bra, men jag är trött som bara den.
Var ju med Roger när han jobba i natt, men har ändå sove halva dagen så jag borde inte vara trött. Men min kropp orkar typ inget.. Ända jag har fått gjort i dag är o diskat o hätt i gång diskmaskien, kanske tillomed ska ta o tömma den när den är klar ;)
Ändå, även fats min dag har innehållit så mycket, är jag sjukt trött! Hoppas verkligen att tröttheten ger med sej snart.

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2008 14:40

För 5 år sedan...
Träffade jag Roger, gick i 9:an o tyckte livet var underbart :)


För 3 år sedan...
Funderade jag på vad jag ville med livet, vad jag skulle plugga till (?)


För 1 år sedaan...
Bodde jag i Härnösand, jobba extra på mitt älskade dagis! Funderade på vart vi skulle flytta..


För 3 månader sedan...
Var vardagen som vanligt, plugg, jobb o längtan efter bäbisen enorm :)


Igår...
Sov jag mest hela dagen, trött som bara den nu i flera dagar..


Imorgon...
Går Roger på helg, så vi ska hjälpa hans papps med nån båt, på kvällen har vi planerat mys :)


Om ett år...
Har vi en bäbis här hemma :) Kanske tillomed har flyttat till större. Roger har hittat ett jobb han trivs kanon med o vi planerar livet tillsammans!


Jag utmanar...
Hanna ;) & alla som känner sej träffade! (Skriv sedan att ni har svarat, så jag kan läsa :)

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2008 13:51

I går kväll klockan 21:07 fick Byström o Sara sin efterlängtade bäbis, en Alvin :)

Vi som var helt säker på att de skulle bli en tjej, men icke! Ut kom en pojke o vi är så himla avis nu :) Roger kunde inte sluta prata om de i går, inte jag häller för den delen! Hoppas verkligen att dagarna springer i väg nu så vi oxå får snosa bäbis :) Avis!

Ovido - Quiz & Flashcards