Alla inlägg den 3 december 2007

Av Helené Gidhammar - 3 december 2007 06:58

Första dan i skolan i dag på sex vecker :) Kommer kännas knasigt! Men de ska bli kul oxå, kommer sakna dom på Hemtex! Ska dit i morron med min uppgifter o så, så jag kan få min feta lön för tre timmar ;) haha! Komiskt, men de är en början i alla fall!

Vaknade när älsklingen skulle fara, var så skissnödig så jag kunde inte fortsätta sova, gick upp o hämtade tidigen o la mej i sängen igen, läste lite gran o lösde dagen sudoku :) Men jag klev upp lika fort igen, orkade inte ligga kvar. Ändå skulle jag inte kliva upp förrän kvart över sju, så jag har ett par minuter kvar att slöa är ;)
I dag hare tvättstugan som gäller, Roger ska nog på hockey. Så jag ska väl få lite gjort tänkte ja, ska skriva lite på arbetet som ska lämnas in den hära veckan äre nog :) haha, bäst o sätta fart!
Men nu kurrar min mage, är skiiit hungrig.

Vilken underbar dag, sitter bara o flinar :)

Roger <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards