Alla inlägg den 22 december 2007

Av Helené Gidhammar - 22 december 2007 22:00

Var till Birsta o träffa mamma farmor Martin o Gina, käka med dom innan jag skulle o jobba. Jobbet gick bra i går. Mycket folk tills tjugiöver åtta sedan var de dött. Var took seg när jag kom hem. O Roger hade målat garderobsdörrarna i sovrummet, så i natt sov vi på soffan. Jävla skit soffa, sov skit dåligt i natt. Men Roger han snarka på han ;)

Julklapparna är klara dom, for till Birsta i morrse o gjorde klart dom sista. Köpte tillomed Therese present, efter mycket om o men :) Träffa mormor o fika :) Köpte godis för första gången på ett år! Tänk att jag kunde vara utan godis ett helt år :) Otroligt! Men jag ska faktist "fuska" o äta på julafton tillomed ;) Hade tänkt o håll amej till ny år, för då är de ett helt år. Men nu frästas godisarna så, så jag tänker äta på jul utan dåligt samvete!
Var hemma vid halv fyra kanske, helt slut i fötterna! Sedan slog vi in alla julklapparna o lyssna på julmusik :) Myspys!
Nu är de film som gäller tills sängen kallar, vilket är ganska snart. Ska ju upp o jobba imorron, dom ringde i dag o fråga om jag kunde börja tidigare o jobba senare. O självklart! Så jag börjar elva o slutar fyra, men bra betalt blir de ;) Sedan ska vi till Rogers pappa, handla, till mormor o fixa lite, städa hemma o hinna med allt annat oxå..
Sedan är de JUL!!!

Haha, Vilken heting va? ;)  (Eller INTE)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards