Alla inlägg den 26 december 2007

Av Helené Gidhammar - 26 december 2007 20:59

Kom precis hem o fy fan va skönt! Kunde inte änns äta upp maten hos Maj o Håkan, mådde så jävla illa, trodde ett tag att jag skulle spy. Men klara mej från de. Så på vägen hem mådde jag inte bra, pilla i mej två alvedon som precis har börjat värka. Skönt! Tänkte duscha i kväll, men jag tar fan de i morron bitti ändå, orkar inte ikväll.. Ska bara slöa o inte göra nått!
I morron är de jobb som gäller, börjar tio o har ingen aning om när jag slutar? :/ Jaja, de ska nog gå..


Roger <3

Av Helené Gidhammar - 26 december 2007 11:52

Nu känns de som att de är slut på julen :) Men de är ganska skönt ändå!

har preci skäkat frukost o kikapå tv med mammsen. Roger ligger o snarkar här brevid mej han, kom hem ganska sent i natt tro ja :) Så vi åker nog hem ikväll skulle jag tro. Innan ska jag med mamma pappa o Melker till Maj o Håkan o käka middag där, Håkan fyller år så vi ska gratta han. Sedan ska de faktist bli ganska skönt o komma hem till lägenheten, men sk aju hit hem på Fredag igen så jag hinner inte sakna dom :) Blir så att vi firar nyår här hemma, mysigt!

I går var dei alla fall bra, super god mat hos Therese. Trevligt! Var på badhuset efter de på förfest, men där var de skit tråkigt (tyckte jag i alla fall) lite folk var de oxå.. Men men, vi var inte där så länge :) For till Mittis ganska fort, var där tidigt. Var typ bara vi där nästan, eller någr afler var de väl. Men inte många! Men sedan bara drällde de in! Träffa många "gamla" kompisar, hur kul som hällst. Speciellt o träffa Malin :) Hon är så underbar! Tant Malin ;) haha
Ringde efter pappa så han kom o hämta mej vid halv ett, lagom tid. Skönt o komma hem till sängen faktist! Men pappa väkte mej i morse.. Hua!
Men nu ska Melker få spela, han har tjatat ett tag nu ;)

Roger- Min bara min!

Av Helené Gidhammar - 26 december 2007 01:02

Kom preci shem från Mittis, har så klart varit nykter ;) Men kul ändå! Skriver mer i morron, ska hoppa ner i sängen o gosa med Mohinder :)

Roger <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards