Alla inlägg den 19 december 2007

Av Helené Gidhammar - 19 december 2007 16:50

I morse vid nio ringde Martin o fråga om jag skulle vara hemma i dag, för han o Jocke ville komma :) Dom hade inga lektioner o skulle på stan på eftermiddagen, så visst fick dom de.
Var bara till o kliva upp o plocka i hop i röran lite ;) Han tillomed dammsuga, så de var ganska bra att dom kom ändå!
men var inte hemma så länge, skulle på jobbet o skriva på några papper o lämna ett par saker, men visst. Helena fråga om jag ville jobba, så jag blev kvar :) Haha, kom precis hem. Så de vart ingen första lov slöar dag för mej inte, utan jobb för fulla muggar! Men i morron, då ska jag faaan vara ledig :) För på fredag ska jag ju oxå jobba, lite måste man ju hinna vara ledig på lovet!
Nu sitter jag o väntar på Roger, han är o säljer några däck o ska åka o handla med Choppa. Sedan ska vi äta, blir nodlar för mej i dag oxå ;) Är så himla sugen på de! Men Roger ville inte ha de, så han får hitta på nåe annat.
Nää, nu ska jag ringa till Therese igen, hon svara inte o jag måste ju höra hur de gick i dag :) Så klart!

Roger <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards