Alla inlägg den 30 december 2007

Av Helené Gidhammar - 30 december 2007 22:40

Den hära dagen har varit enormt lång, men har i alla fall fått lite gjort :) Jag o mamma bakade ju bröd på förmiddagen, som vart skiiit gott o på eftermiddagen har vi gjort två kalkoner, rensat dom o gjort sås tills i morron :) De vart kanon gott! Riktiga proffs är vi. Längtar redan tills i morron.
Prata nyss med min älskade, han var hos mormor. Han ska snart skjutsa henne o Berit till tåget som går till Stockholm o där i från går flyget till Indien. Snacka om fuskit!! Fy, jag vill ju oxå. Så precis innan nyår hinner dom landa i värmen, hua! Jag är bara lite avis då.. Men snart är de våran tur, hoppas jag på :)
I morron är sista dagen på den gamla året, känns helt sjukt. Men nästa år ska bli vårat, mitt o Rogers år, de kan jag lova :) Bäbis o om jag får som jag vill så  blir vi man o fru ;) haha. Nää, de lär nog inte hända. Men man kan önska sej! Förhoppningsvis hinner vi klart med lägenheten innan augusti, jag är klar med min utbildning i början på juni, Roger får förhoppningsvis ett fats jobb o vi firar så klart fem helt underbara år! Otroligt vad tiden går fort när man har roligt :) Många fler år ska de bli oxå!
Nu fryser jag om fingrarna så de känns som att dom ska lossna från händerna, så nu ska jag hoppa ner i sängen! I morron blir de morronpromenad för mej o mammsen, myspys..

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 30 december 2007 12:36

Vilken skön dag :)

Vaknade ganska sent i morse, eller senare än vanligt kanske jag ska säga. Fikade o sedan klädde jag o mammsen på oss o tog en promenad. Jätte skönt väder! Jag mammsen Yizza o Mohinder tillomed :) haha, ja katta följde oxå med på hela promenaden. Såg kanska komiskt ut när vi kom o gick :) Men mysigt var de! O sedan baka vi bröd jag o mamma som står inne i ugnen nu O nu ska vi kika på film jag o mamma. Nån komedi tror jag de va, ska tillomed ta en macka. Är dööö hungrig!
Lojsan o Roger har farit hem till oss, dom skulle hämta upp Daniel oxå, så Lojsan o Daniel ska vara hemma hos oss ett par dagar. O Roger har tagit på sej jobb, så han ska jobba i morron. På självaste nyårsafton, men bra betalt är de ;) haha! Tur de. men han kommer ju hem hit på eftermiddagen.
Oj, nu höll jag på o glöma brödet :) Måste kila!

Roger <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards