Alla inlägg den 18 december 2007

Av Helené Gidhammar - 18 december 2007 20:57

Hon är så otroligt härlig, tänk om man kunde vara lite mer "så" :)

Av Helené Gidhammar - 18 december 2007 19:28

Haha, fick min fösra lön från Hemtex. Var bara för ett par timmar, men de räknas som pengar de oxå ;) Exakt 390,00 fick jag :D 92,04 tjänar jag i timmer, inte så himla dåligt ändå med tanke på att dom gå efter ålder o branchvana. Så när pengarna kommer ska dom direkt in på sparkontot vårat, vilket alla mina jobbpengar ska göra. De är ju ändå plus pengar!
Roger fick oxå sitt lönebesked i dag, lite bättre än mitt ;)

Prata precis med Malin, hon levde o mådde bra så nu slipper jag oroa mej :)

Av Helené Gidhammar - 18 december 2007 18:18

ÄNTLIGEN :)

Sjut skönt med lov o snart är de äntligen jul oxå!
Men dagen börja inte värst bra, fick veta på bussen, som tur va så träffa jag Eva, som sa att vi inte hade nån lektion förrän vid ett? Hmm, Kul! Men vi for upp på skolan ändå, snacka en massa skit, fika, luncha o skrev julkort eller Eva o inte jag ;) haha. Jag ska ha dåligt samvete i år för att jag bara får julkort o inte har skickat några..
Men sedan gick dagen ganska fort ändå. Hade komunikation på eftermiddagen, vilket var skönt. På vägen hem prata jag med Therese, alltid lika underbart :) Hon har ju dessutom kommit in på utbildningen, GRATTIS! Så jävla kul :) Så hon ska nu äntligen flytta till Sundsvall, så då kommer vi näääära varandra. Kan de bli bättre? Nää, Jag tror fan inte de!
Justja, Blev inge Norge för oss över mellandagarna o nyår :/ Måste in med bilen på verkstan o en massa, dessutom vet vi ju inte om Roger får fortsatt jobb eller inte fetr nyår, vilket vi hoppas på! Så vi blir hemma på nyår, ska hem till mamma o pappa, mamma blev jätte glad tro ja :) O eftersom att de inte blev nåe Norge så ska jag till Therese på juldagen, då fyller hon ju stort ;) Middag o massa skit snack, måste köpa presebt oxå :) Har ingen aning om vad jag ska köpa?
Roger for nyss till Choppa o skulle kika på hockey, som vanligt ;) Så jag är ensam med vilddjuren. Ska snart ta o koka mej lite nudlar, blev de till middag men jag blev inte mätt, så nu ska jag koka mera :) haha! Var så jävla gott, har längtat efter de ett par dagar nu o äntligen fick jag de!
Men nu ska jag ta o messa Malin o säga åt hon på skarpen att hon måste svara på mina mess, annars blir jag ju orolig så klart :) Hua.
Blir en lat dag i dag, ska snart hoppa i pyjamasen o slänga mej i soffan men först nudlar :)

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 18 december 2007 07:23

I dag är sista dagen innan jullov :) haha så underbart! Ska vara ledig ända till 7 Januari tro ja. Dessutom ska Roger, för första gången på väääääldigt länge, vara ledig SAMTIDIGT som mej :) Kan inte bli bättre! Riktigt mysigt!
Jobb i går, gick bra. Ganska mycket folk i farten ändå. Men jag o Anna jobba på bra ;)
Fick julkort av Malin o Jörgen i går, så gulligt! O vi som inte ha skickat ett ändå :/ Hua, dåligt samvete!
Ojdå, Måste klä på mej o fixa matlådan, blir latmat i dag, ravioli (igentligen tycker jag inte om de, men orkar man inte göra nåe annat så får man leva med de ;)

Män (Läs Roger) i arbetskläder, hällst lite skäggig, ojojoj ;) Så kom han o hämta mej i går!!!

Roger <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards