Direktlänk till inlägg 18 maj 2008

I går

Av Helené Gidhammar - 18 maj 2008 19:50

I går tog vi sovmorron ganska länge, låg kvar i sängen o prata :) Efter de slängde jag i mej lite frukost, till Birsta o mötte mormor, på Biltema åt pappsen som skulle ha nått till BMW:n o efter de for vi till Therese o Johan :) Lite kaffe o massa skit snack!
Fick med oss dom hem oxå :) Så vi var på bolaget innan vi for hem, där vänta Danne. Hungrig som bara den var vi, så vi beställde pizza o gotta till oss utan bara den!
Kvällen spendera vi i soffan med SingStar, chips o massa prat :) Alltid lika trevligt med dom!

                                  


Kvällen blev inte allt för lång, vid halv elva tror jag dom åkte hem o jag o Roger fortsatte sjunga ;) Jag vann, så klart! haha, Roger kallar de för ett tjejspel.. Hmm! Undra varför?
Efter några förluster vill han inte spela mer, så vi slog av o la oss i soffan o prata. Prata i över 1½ timme, om allt, verkligen allt! Helt otroligt att man efter 5 år, fortfarnde har så mycket att prata om. Så mycket att dela med sej av, saker som vi inte änns vet om varandra! Saker som man i vardagen inte pratar om.. Älskar verkligen våra sånna stunder, får ut så himla mycket av dom. Känns helt underbart att Roger känner att han kan dela med sej av sina djupaste tankar o funderingar till mej! Sånt älskar jag :)
Efter vårat deeptalk så gick vi o la oss o sov, tog inte lång tid innan vi somna båda två!

Även i dag blev de sovmorron, alltid lika härligt :) Underbart o sova med Roger, hatar o sova själv! Fyra nätter i veckan är på took för mycket!
Efter frukosten så for Roger på bilfirman o hämtade V70 vi kikade på härromdagen, låna den för en provtur igen :) O vi är ännu mer än kär nu! Fixar allt sej med lånet, så blir vi nog Volvo ägare som de ser ut nu. Roger pratar knappt om nåe annat än bilen ;) Så han är fats! Visst, den är skit fin så vi får se hur de blir. Svar får vi nog i morron ;)
När provturen var över åkte vi hem o börja med maten, kyckling o potatisgratäng. Blev så sugen på de när mamma prata om de, var igentligen meningen att jag skulle hem till mamma o pappa i dag men då blev de strul så jag far nog i morron i stället, åker buss hem då :) Blir hemma över veckan, vet inte hur länge men de får vi se. Mamma o pappa är ju lediga hela veckan så!
Medans jag gjorde maten så tog Roger sej i kragen o satte upp våra fönserlampor i köket, koppla elen helt själv oxå! Vad ska man med en elektriker till? ;) Nää, en händig karl räcker gott o väl kan jag lova! Blev super fint, fats de har ju tagit sin tid. Fick dom i julklapp ;) Men bättre sent än aldrig, som dom säger..
Lagomt till Roger var klar så var maten klar, hur god som hällst blev den :) Tillomed jag tyckte de var bra, även fats de var jag som hade lagat maten! Så vi mummsa i oss de till en film, Järnets änglar

                                        

Den var faktist helt okej, såhär på en Söndag eftermiddag iaf :) Efter de hann vi inte med mycket innan Roger skulle på jobbet. Så nu är han o lastar lastbilen o jag sitter här o saknar han! Som alltid :) Är såhär nykär eller 5 års nykär kanske jag ska kalla de ;) Som Roger sa, de måste vara vårkänslorna, haha!
I kväll blir de inte mycket för mej, Danne skulle komma förbi o hämta några skivor så jag får väl hålla mej vaken tills dess iaf ;) Sedan ska jag nog bara kika på tv, fats de var bara skit där så de kanske tillomed blir en film. Vi får se! Nu ska jag iaf ringa Therese o se hur dom mår efter gårdagen :) 

I dag är de 74 dagar kvar tills pyret i magen är beräknad!

Roger <3

 
 
Hanna

Hanna

18 maj 2008 22:34

Singstar är kul, jag har också det spelet o det är grymt kul o speciellt då man festar :) Fast för tillfället kan man ju inte festa, men det är lika kul för det :D Har du många olika singstar skivor?

http://www.wildbee.blogg.se

 
Hanna

Hanna

19 maj 2008 08:13

Haha okej, då måste du testa det i onyktert tillstånd någon gång framöver, det är svin kul :) Jag har haft det rätt länge, sen i höstas förra året ungefär.

Okej :) Jag har också den skivan, sen har jag några fler också. Kommer inte ihåg vilka ;P

http://www.wildbee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards