Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Helené Gidhammar - 3 februari 2008 11:05

Blev Forum för min del i går :) Igentligen var de mamma o pappa som tänkte gå först, men dom ångra sej. Så jag gick i stället ;) Gick hem till Annelie vid 6 o hälsa på henne o prinsarna, hade ju inte sätt de nya tillskottet ;) Oj så söt! Ögona bara lyste o man vart kär! Liam bara kolla på en så var man fast ;) Fick tillomed en puss o kram när jag gick :) Hur go som hällst! Så efter ett tag av små prat så gick vi vidare till Tove. Hon hade ringt ett par gånger innan vi kom ;) haha! Väl där börja pratet, dansanet o sjungandet :) Hur kul om hällst! Dom är så härlig tjejerna! Efter ett par timmars dansande o vrålande så gick vi ner på forum i kylan. Kallt o halt, speciellt för Tove ;) Hua, hon halka heeeela tiden. Men, vi tog oss ner hela i alla fall!
Forum var helt okej, mycket folk för o vara Forum. Lite väl mycket fylla tyckte jag, som var nykter ;) haha! Blev en massa dans där o en massa kramar med alla folk man träffa. Vid kvart i 2 dorg jag med hemåt, var hemma precis till 2. Fy faaan va kallt de var, var alldeles röd om benen när jag kom hem. Frös som faaan hela natten!
Nu ska vi snart ta o fika, mormor o Gugge kom precis. Så jag åker med dom hem senare i dag. O de ska bli så himla skönt o komma hem :) Speciellt när min älskade Roger oxå är hemma! Vet inte riktigt när han kommer hem, men ungefär samtidigt som mej. Så underbart de ska bli o sova ed nån brevid sej i sängen, har varit tomt ett par dagar nu. Eller ja, Yizza har jag ju haft ;) Men de ska bli jätte skönt o komma hem!
I morron äre praktik som gäller..

Roger o Ärtan <3

Ovido - Quiz & Flashcards