Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Helené Gidhammar - 22 februari 2008 06:59

Måste vara nåe fel på mej, vaknar hundra gånger innan klockan ska ringa, vrider o vänder på mej o tillslut går jag upp innan jag måste, även fats jag är skit trött?!
Nu har jag i alla fall pratat med Helena o de känns super skönt! Hon fattar precis hur jag känner nu. Hon tyckte att jag inte ska ha så många timmar i veckan eller att jag skulle vara ledig en dag, så jag orkar med. Vilekt känns underbart! Speciellt att hon förstår mej o verkligen "tar hand" om mej. Så i går skulle jag igentligen jobba till 19:00 men fick sluta vid 17:00, de var verkligen guld värt! Så nu kanske jag/ryggen klarar av fyra veckor till.. I dag börjar jag 09:00 o slutar vid 15:00, en super fredag :) Så nu jag hinner faktist träffa Roger innan han far, kanske tillomed hinner med middag tillsammans! Prata nyss med han o de gick väl sådär, de var halt som faan ute o han lät lite stressad, men han klarar allt min karl ;) O i kväll ska han till broder, dom ska spela spel o dricka öl, men han kommer i alla fall hem i kväll/natt :)
Men nu måste jag knapra i mej sista mackan, skulle igentligen behöva gröt men är lat i dag ;) Blev ingen i går häller, han inte med de, haha! Skärpning Helené! Borsta tänderna o håret, på med lite maskara, kläderna på sedan äre bussen som gäller för min del..

I dag äre bara 4 dagar kvar till ultraljudent, spännande :)

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards