Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Helené Gidhammar - 21 februari 2008 08:37

I dag är de bara 5 dara kvar tills vi ska på ultraljud :) Tiden har gått snuskigt fort! Tyckte precis att vi var på inskrivning o fick tiden, då känndes de som en evighet till den 26 Fubruari, men nu är vi snart där! Otroligt.
Men vi har fortfarande inte bestämt oss för om vi ska kolla vad som gömmer sej där inne i magen eller inte :) Vi är framotillbaka hela tiden, först ville jag, men inte Roger, sedan ändrade han sej, men då sa jag de nu får du hålla fast vi de första, för nu har jag ändrat mej, haha. Men nu vet vi fortfarande inte, men vi måste bestämma oss innan tisdag. För annars kommer jag inte kunna hålla mej, de vet jag :) Så vi måste ta en diskution i kväll, om vi hinner.. Båda kommer hem sent. Eller ja, Roger kommer hem mitt på dagen, men hinner åka på hockey innan jag kommer hem vid åtta ikväll.. Vi får diskutera i sängen innan vi ska sova :)
Nu ska jag ta min "andra" frukost, åt en macka för ett tag sedan, orkade inte göra gröten då ;) Så jag måste göra den nu, annars orkar jag inte med hela dagen..
Sedan måste jag väl få på mej nåe kläder o kanske sminka mej runt ögerna, jag ser helt blek o sjuk ut, vill ju inte skrämma bort kunderna häller ;)

Roger <3

Min bara min!

Ovido - Quiz & Flashcards