Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Helené Gidhammar - 6 februari 2008 17:01

Wow va häftigt de var o lyssna på hjärtljuden :) Helt otroligt!
Först trodde jag att hon hörde mina eller nått "annat" i magen, men sedan börja hon took flina o då ramla poletten ner även hos Helené ;) Lät som ett tåg som tuffa på i en himla fart, 148 låg hjärtljuden på för att vara exakt! De sägs ju att om de är höga hjärtljud så väntar man en tjej ;) Så vi kanske får de.. Haha, tror igentligen inte på sånt. Men de är ju roligt o spåna ändå :) Har i alla fall kommit fram till att vi inte ska ta reda på könet på UL:et, ska härda ut till Juli ;)
Nu ska jag göra korvstroganoff, undra hur de slutar? :) haha, De är Roger som brukar göra de men han är inte hemma o jag är svin hungrig! Så jag får väl försöka mej på de..

Efter att vi varit hos barnmorskan så åkte vi till Therese o drack lite kaffe o efter de skjutsa Roger oss till Birsta. Fyndade inget men Therese hittade väl nått :) Har precis kommit hem där i från.
Nu är magen hungrig..

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 6 februari 2008 11:29

I dag är jag ledig, underbart :) O Roger är oxå ledig, så i dag tog vi oss lite sovmorron o sedan kika vi på film, men jag somna, som vanligt ;) Kika på Alvin & gänget eller vad den heter. Så söta :) Nu ska jag ta o hoppa in i duschen o klockan 13:00 ska vi o lyssna på hjärtljuden! Äntligen, ska bli så roligt. Kanska man fattar lite mer att de verkligen är nått där inne i magen ;) Har fortfarande inte fattat de riktigt..
Efter de ska jag på Ikea med Therese, hon ringde nyss o fråga. Så självklart :) Får se vad vi hittar på för took!
Nej, nu väntar duschen o tandborsten..

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards