Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Helené Gidhammar - 4 februari 2008 21:36

Åt precis en semla (som min älskade hade köpt hem för att vara snäll:) o fy faaan va dåligt jag mår efter den, fick igen för att jag trodde att allt var som vanligt ;) haha! Dessutom finns de en till i kylskåpet o den är inte min nu längre kan jag lova..

Av Helené Gidhammar - 4 februari 2008 18:46

Blev erbjuden ett vik i dag, synd att de var just nu bara! När man har bäbis i magen o allt :) Annars hade de varit hur perfekt som hällst! Skit, Jag vill ju ha de igentligen. Men men.. Kommer i alla fall få jobba extra. Lät som att jag o en annan tjej ska få dela på helgerna, vilket är helt underbart :) Sedan ska jag få lära mej o stänga själv oxå. Kommer bli bra!
Annars har dagen gått prima, ont i ryggen men de har jag ju haft nån vecka nu :/ Lite värre i dag.. Typiskt! Men illamåendet har varit borta i tre hela dagar :) Hur underbart är inte de på en skala? Hoppas verkligen att de ger med sej nu, förgott :)
När jag kom hem så var maten tillomed klar, har en så go Roger hemma :) Blev fiskbullar o pärer i dag, mumms så gott de va!
O nu ska jag kika klart på internet sedan ska jag slänga mej i soffan o tycka lite synd om mej själv o äte lite godis ;) Verkar som att matlusten äntligen har kommit tillbaka lite..

På Onsdag ska vi o lyssna på hjärtljuden, Längtar så!

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards