Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Helené Gidhammar - 14 februari 2008 18:31

När jag kom hem var maten klar, kött, klyftpotatis med grönpepparsås, bordet var findukat med tända ljus o allt, en puss o två paket :) Hur underbart är inte de? Roger hade tillomed gömt paketen, på toa o i skafferiet, han är så himla go :) Underbart.. Sedan åkte mjukisbyxerna på o slängde oss i sängen o spela lite tv-spel som vi låna av Marcus :) Så jävla kul, Super Mario. Haha, fan va dålig man är :) Måste bara hitta en till dosa, den ena är paj.. Typiskt!
Sedan(för ett tag sedan) åkte Roger till Choppa o ska kika på hockey, jag ska slänga mej i soffan o käka lite glass ;) De är jag helt klart värd i dag! Ska bara kolla på tv i kväll, får väl se hur länge jag håller mej vaken ;) Nu ska jag i alla fall ring pappasen o se hur vi ska fixa allt..
Far hem i morron efter att jag slutat, härligt!


Fick ett jätte fint hjärta o en supersöt nalle av min godig i dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards