Alla inlägg den 2 september 2008

Av Helené Gidhammar - 2 september 2008 21:26

Ja, i dag var vi o kolla in öpnna förskolan med Maria o Casper :) Första dagen dom hade öppet efter sommaren, dock var de bara vi fyra där o dom två damerna som höll i de då :) Men de var trevligt med massa prat o fika!
När vi kom hem jag o Elton klev pappa Roger upp, jag tog o städa o dom två tog o myste till de lite :) Efter ett tag bytte vi uppgift, jag tog Elton o Roger dammsuga o fixa maten :)
Efter de har vi inte hunnit med så mycket mer.. Roger var o handla medans Elton åt, sedan skulle Roger o jobba! Tänkte att vi skulle krypa ner i sängen jag o Elton, så vi kunde sova ett tag då.. Men de ville inte Elton, han har precis somnat nu! Tok unge :) Men han har sovit jätte dåligt hela dagen.. Hoppas han sover bättre i natt bara :)

                                            Myspys hos mamma :)



                   Dressen har han fått av Annelie, Matin, Liam o Eddie!
           (Dock en dålig bild på den, men de kommer en bättre jag lovar!)



   Här var de tänkt att vi skulle sova, men Elton var inte med på den idén ;)
                                 (Vilken min, mammas sötnos :D)

              

                                                       ELTON :)


              

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards