Alla inlägg den 30 september 2008

Av Helené Gidhammar - 30 september 2008 15:42

Sammanfattning sommaren -08


- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Ja, Jag var gravid o födde världens finaste Elton!

- Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är!

- Vilka länder besökte du?
Inget

- Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha 2009?
Att kunna gå som folk, kunna sola, vara i värmen, bada o ta en cider ;)

- Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
29 Juli! Då kom prins Elton!

- Största misstaget?
Har inte gjort något denna sommaren!

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Näpp
 
- Vad spenderade du mest pengar på?
Choklad & glass ;)

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag inte gick över tiden, utan att Elton kom en dag tidigare :)

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Ingen speciell

- Va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare sommar?
Gladare

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget

- Hur tillbringade du midsommarafton?
Hemma hos mamma o pappa med familjen

- Blev du kär i sommar?
Självklart, Elton kom ju! Och Roger så klart.

- Hur många förhållanden?
Hade redan ett ;)

- Favoritprogram?
One tree hill

- Bästa boken du läste i sommar?
Läste bara tidningar

- Upptäckten?
Ska aldrig, verkligen aldrig vara gravid på sommaren igen!

- Något du önskade och fick?
Elton!

- Något du önskade dig men inte fick?
Bada!

- Gjorde du första dagen på sommarlovet?
Haha, har inga sommarlov nu för tiden ;)

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Njä..

- Hur vill du beskriva sommaren 2008?
Kanon!

- Vad fick dig att må bra?
Roger

- Vem saknade du?
Ingen..

- Sommarens roligaste:
När vi äntligen fick åka hem från BB

- Bästa nya människorna du träffade?
Nya.. Hmm! Tro inte jag träffa nån ny speciell..


- Sommarens sötast
Elton såklart!

- Sommarens hetaste?
Jag med mina elefant fötter, som mormor sa ;) & min jätte näsa!

- Sommarens största kärlek?
Hela min familj!

- Sommarens besvikelse?
För lite bad ;)

- Sommarens snällaste?
Mamma

Av Helené Gidhammar - 30 september 2008 15:18

Var menat att jag o Elton skulle på stan med Therese o Elin, men allt blev bara pannkaka!
Klädde på oss i for mot stan, men Elton ville inte vara med! Han skrek o grina tills han var helt svettig o röd, lill bubben! Dessutom skulle Roger på kurs i dag oxå, så han var redan sen när han skulle skjutsa oss.. Så jag beslta mej för att fara hem med Elton i stället! Så när vi kom hem vill prinsen ha mat, la oss i sängen så han somna ganska fort. Myste lite innan jag klev upp :) Nu sitter jag här med en leverpastej macka o ett stort glas is kall mjölk!
Typiskt att de bara blev strul alltihopa.. Kände verkligen för att komma ut! Men men, Nu när jag är hemma är de igentligen lika skönt de oxå ;) haha! Jag o Elton får ta Birsta nån dag i stället, betydligt lättare!
I natt sover ju Roger hemma oxå :) Ska bli så skönt, att kan kika på tv bara o mysa, en dag mitt i veckan! De var läääänge sedan nu.. Ska bli super duper härligt :) O i morron är de nya jobbet som gäller! Kommer bli perfa.
Nu ska jag mumsa på min macka o lyssna på musik, sedan ska jag plocka undan de lilla som är. Medans Elton sover o Roger är på kurs :) När Roger kommer hem äre fiskbullar o pärer som gäller för oss, längtar som tusan! Ska bli skit gott :)


"Jag tror du har de vackraste ögonen jag har sett! Wow! Och Elton är ju supersöt som vanligt. :-)" - De gjorde verkligen min dag i dag, tack Tina!

Av Helené Gidhammar - 30 september 2008 00:14

Jag är fortfarande vaken, tänka sej? Haha :) Men nu ska jag faktist krypa ner i sängen, kanske hinner sova lite innan Elton vill ha mat igen :) 

         Måste bara lägga upp denhära bilden igen, han är så otroligt söt!
                                       (Med dubbelhakan o allt)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards