Alla inlägg den 16 september 2008

Av Helené Gidhammar - 16 september 2008 17:40

Beställde precis en tröja o ett bälte :) Var länge sedan jag köpte kläder till mej själv faktist! Så jag tyckte att jag iaf förtjäna en tröja ;) Dock kommer de inte förrän den 10 oktober, mindre kul :/
Roger beställde ett nytt spel o en till handkontroll till Playstation han :) Till Elton hitta jag inge fint.. Så de får vi kika på i Birsta i stället!
                
                                  
                             Zooma

                                   Koftan jag beställde är svart :)


(Skulle behöft ett eller tre par byxor oxå, men de får vänta tills rumpan har gått ner några storlekar till iaf, haha)

BVC

Av Helené Gidhammar - 16 september 2008 15:01

Har nästan precis kommit hem från BVC, Elton har bara ätit en skvätt mat :) De gick ganska bra på BVC, Elton hann precis somna innan vi kom dit.. Typiskt, när han en gång somna! Men de var bara till o väcka han o klä av han, lill prinsen grina som bara den :/ Jobbigt o se på han när han blir så.. Hua! Men väl på vågen fick mamma o pappa sej en chock! 5130g :) Wow! Han har gått upp hur bra som hällst, förr förra ferdagen, så för lite mer än en vecka sedan vägde han 4570g vilket är kanon :) Men han har ätit mycket nu dom sista dagarna o varit gnällig.. Men BM sa att dom har en tillväxt period nu, så de var inte så konstigt! Men de ska tydligen gå över snabbt, skönt ;) Sedan var han 59 cm lång, 3½ cm längre än sist :) O 39 runt huvudet, så han har växt utav bara den! Mamma o pappas goding :)

Nu är vi som sagt hemma.. Elton sover i sängen, skönt för han o få somna om igen :) Roger sitter i soffan o kika på film, själv ska jag ta mej nått o äta innan prinsen vaknar igen! Sedan får vi se vad vi hinner med, klippa naglarna på Elton ska vi iaf göra :) Dom växer som ogräs!

Justja, I går sa Roger upp sej från jobbet! Men han har redan ett nytt ;) Haha! Så nu är de inte många nätter kvar som vi behöver sova själv jag o Elton :) Ska bli så underbart!
Men de nya jobbet är skifftgång, men han är aldrig borta över natten :) Om de blir som de låter nu, så kommer han o jobba mellan 06:00-15:00 och 15:00-22:00, låter toppen :) Kommer säkert bli kanon!

Nu väntar min mage på nått gott :)

                                                  Världens goaste!

              

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards