Direktlänk till inlägg 6 september 2008

Tidningen

Av Helené Gidhammar - 6 september 2008 09:28


                                         I dag är vi med i tidningen :)


                                    Här kan ni kika in snyggingarna ;)

http://www.st.nu/familje/nyfodda.php & http://dagbladet.se/personligt/1.89332 

De som var synd var att de var en till Elton med i dag, samma dag som oss.. Typiskt!!! Tråkigt som attan.. Men de är som de är :) Han är ändå världens finaste Elton, så klart!

I går var vi på BVC halv 12, gick hur bra som hällst! Prinsen hade gått upp till 4570, jag o Roger höll på o svimma :) Trodde aldrig han hade gått upp så mycket! Men på längden står han fortfarande kvar på 55½. Men han växer o gror precis som han ska, underbart skönt! Jag som trott att min mjölk blivit blaskigare, men han har nog bara ätit mer för att han är hungrig :) Känns superduper!
Efter att vi var klar där for vi raka vägen till Timrå o tog ut korten :) Woho! Superduper fina blev korten, så nöjd! Jätte kul :) Så nu ska vi bara köpa ramar så vi kan få upp världens finaste prins på väggen!
När vi hade hämtat dom for vi till Härnösand för o köpa en bärsele, äntligen :) Hittade en BabyBjörnen Aktiv (eller vad den nu hette) på blocket för 350 kroner, så vi slog till på de :) Dock var den blå, men den duger gått o väl! Tänkte ju köpa en ny, men dom kostar ju över 1000 spänn.. Så de blev kanon bra :) Påvägen upp till Härnösand for vi in till Therese o Fredrik oxå, dock bara Therese o barnen hemma :) Men vi fika lite o prata en massa strunt, mest barn ;) 
Innan vi var o köpte bärselen var vi till Pelle o hälsa på, måste ju visa upp guldklimpen! Var där ett tag o snacka lite skit, sedan for vi på McDonalds o käka. Inte var de speciellt gott häller.. Men vi trodde att Elton skulle vakna, så vi tog med oss i bilen. Men inte vakna Elton häller :) Nej nej, han sov ända tills vi var i Birsta! Haha, han hade sovit hela dagen.. Så när vi kom hem till stan igen for vi till mormor, mamma o Melker var där :)
Var ju tvungna o visa korten vi hade hämtat! Dom tyckte dom var så fin :) Elton hade vaknat o skrek höjdlöst av hunger när vi kom, så de var bara till o hala fram maten så han blev nöjd ;) Sedan gosa han laget runt! Hann inte vara där så länge, för Martin skulle komma hit :) Så när vi for hem var Martin redan här. Klädde på oss o gick på Ica alla fyra, premiären i bärselen o de var verkligen en hitt :) Elton somna hur fort som hällst! O alla tanter på Ica blev helt till sej, han är ju så söt o charmar alla damer ;) Han kommer bli en riktig tjejtjusare, men dom pussläpparna :) Haha!
På Ica handla vi chips till filmen, mys i soffan blev de för oss när vi kom hem. Eller Elton vakna tyvärr när jag skulle lägga ner han, han som sov så bra.. Men han fick en slurk mat i sängen, sedan somna han igen :) Godingen! Dick vakna han senare på kvällen oxå, men då fick han komma upp i soffan o äta lite där, han somna ganska fort i min famn. Sedan la vi han i vaggan, premiät turen för den i går kväll oxå :) Han har ju bara legat med oss i sängen, vilket är 100 gånger mysigare! Men han sov där till lite över 12 bara, sedan var han hungrig. Så då fick han komma till mamma o pappa o sova :) Kändes jätte konstigt när han låg i vaggan, så himla tomt! Men resten av natten myste vi på :) Han har sovit jätte bra i natt faktist, men de var ju inte så konstigt när han sov så himla dåligt i går natt..
Vi har inte varit vaken så länge faktist, så han sov länge i dag oxå :) När vi klev upp kika vi direkt i tidningen så klart ;) haha!
Nu sitter Elton med pappa o myser i soffan, han är nog snart hungrig. Så jag ska slänga i mej lite innan han vill ha!
Annars i dag ska vi på dop :) Byström o Saras Alvin ska döpas i dag! Ska bli super kul. Efter att vi varit där så är nog mamma o Melker hemma hos oss :) Melker ska vara med oss i kväll, medans mamma är hos Karin o äter suströming.. Ska bli mysigt o råom Melker några timmar oxå :) Stora killen nu! Sedan får vi väl se om Martin oxå kommer eller inte :)
Men nu ska jag slänga i mej frukost, så vi hinner med dagen! 

                                            En bild för Therese ;)
         Världens finaste Elton i Therese o Johans superduper fina dress!


             

 
 
Nina

Nina

6 september 2008 10:26

jag måste vara dum men jag hittar er inte =(

http://thepioneer.blogg.se

 
mia

mia

6 september 2008 11:50

åhh vad ni var fina i tidningen idag =)
Hälsa till roger o elton =)

http://mianorman.blogg.se

 
Ingen bild

therese

6 september 2008 15:05

Men åh! Vilken snygging han blev i dressen, hehe =) Men hurru, när ska ni uppöver, jag vet att jag tjatar men de e så längesen jag såg er... :(

 
Ingen bild

Vilda Tiger

6 september 2008 18:06

Vilken fin bild i tidningen! :-D

 
Hanna

Hanna

6 september 2008 20:52

Va fina ni var :)

http://www.wildbee.blogg.se

 
Ingen bild

Malin S

7 september 2008 08:48

Men sluta nu , vem äre som är söt egentligen?! :) Det är du! Alltid varit så go...

 
Ingen bild

MalinS

7 september 2008 15:12

Det där var det finaste jag hört på väldigt länge... Tack så hemskt mycket. Blev så rörd att jag blev så tårögd att jag hade svårt att läsa på skärmen ;O TACK, gult värt. You made my day!

 
Ingen bild

Malin ö

9 september 2008 10:32

Va fina ni va i tidningen! Synd att ni inte fanns med här i våran tidning. gullfamiljen!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards