Alla inlägg den 9 november 2008

Av Helené Gidhammar - 9 november 2008 18:56



Nu har jag Elton nyss kommit hem :) Vi hart varit hemöver med min mormor, vi fira ju Melker i dag!
Innan de var vi på gravarna o sedan var jag in på Coop o köpte choklad till Annelie. Var sedan dit med rosor o choklad till henne, hon fyller ju år i dag :) 21 år! Hua, de betyder att jag fyller om 4 dagar.. Åldersnojja! Hon blev så glad då, jätte kul o bara springa in dit o ge hon en kram :)
Sedan for vi hem till mamma o pappa, hann slänga i oss lite mat innan vi skulle på badhuset o fixa till!
Super mysigt med kalas på bahuset :) Melker o alla kompisar tyckte de var toppen!
Så nu har vi precis kommit hem, Roger sitter o kika på hockey o Elton sover fortfarande i bilstolen! Jag har previs hoppat i hemmakläderna o ska slänga mej i soffan jag oxå :) Vi måste dock hitta på nån middag, väldigt sen..
Nej, nu skriver jag mera i morron. Ska gosa med mina pojkar nu :)

Bilder kommer i morron oxå!

Ovido - Quiz & Flashcards