Alla inlägg den 14 november 2008

Av Helené Gidhammar - 14 november 2008 12:14



Nu sitter jag här i min nya morronrock :) Som jag fått av mormor! Vi var o köpte den i dag, var ju sån kö i går..
Så vi klädde på oss alla tre o packa in oss i bilen, Elton hade redan somnat medans vi skrapa rutorna på bilen :) Gofis!
Sedan for vi på Biltema, Roger skulle ha nått till köksluckorna. Gångjärnen passar ju inte, typiskt att de alltid ska vara nått som går fel! Men nu hoppas vi på att de ska funka iaf, luckarona står ju hemma nu :) Woho, en bit på vägen iaf!
Köpte även ett Babygym till Elton, så nu hoppas vi han gillar de :) Roger har precis satt i hop de, men Elton sover fortfarande i bilstolen. Så de får vänta ett tag, han lär ju ska ha mat efter att han vakna oxå!
Sedan for vi på KappAhl, så jag kunde köpa morronrocken :) Efter de for vi på Willys o handla lite. Handla de vi ska ha till tårtorna på Söndag :) O nu är vi hemma. Eller jag o Elton, Roger for för att hämta ut ett paket på Ica Maxi, ett paket till mej :) Min present! Den kom tydligen lite sent.. Men vad gör de :) Jag är så nyfiken!

Men nu ska jag koka lite te tro ja, Roger skulle dricka kaffe när han kom hem, så då ska jag nog göra han sällskap i soffan :) 


                               Elton med nallen han fick av Mia :)

               

Ovido - Quiz & Flashcards