Alla inlägg den 27 november 2008

Av Helené Gidhammar - 27 november 2008 11:31



Skrev värsta långa inlägget, så gick jag ner på toa en snabbis, då har datorjäveln stängt av, innan jag hann spara! Jävla skit..

Men men, de blir inte lika långt igen. De orkar jag inte o mamma o pappas tagentbord är helt stört! Dessutom lär nog Elton vakna så, känns som de iaf ;)

Vi är iaf hos mamma o pappa nu jag o Elton. Jag håller på o bli tokig! Han vill fortfarande inte somna på kvällarna o sover skit dåligt på nätterna.. Jag orkar verkligen inte!
Så efter att jag grinat i telefonen ett antal gånger till mamma o att mamma bett mej komma hit. Så beordrade hon mej att komm så hon fick hjälpa mej! Vilken mamma jag har :)
Så världens bästa pappa Roger skjutsa hit oss i går morse! Jätte skönt o  vara här :)
Världens bästa morfar nattade Elton i går kväll, vilket man får göra 10000000 gånger innan han somnar för natten!
Tillslut gav jag upp o la mej i sängen med han, för att iaf försöka med lite mat. Efter enormt tjurande somnade både han o jag, vid halv 12 kanske. I natt har han sovit hur bra som hällst! Måste vara som mamma säger, han sover bäst hos mormor ;) haha! Så i dag kan jag nästan, nästan säga att jag är utvilad! Dok tror jag inte på samma tur i kväll..

Men de måste bara bli bättre snart, annars vet jag inte vaf jag gör..

På Lördag ska vi till Therese o Johan,vi är bjudna på middag :) Ska bli super trevligt! Lääääängtar som bara den!
Sedan får vi se hur länge vi blir kvar, iaf tills nångång nästa vecka!

Nu ska jag gå ner o dricka te o peppakaka med pappa :) Han är ledig i dag!

Ovido - Quiz & Flashcards