Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Helené Gidhammar - 11 augusti 2008 18:09



                           En helt underbar bild på mina prinsar :)

Max

Av Helené Gidhammar - 11 augusti 2008 13:36

I dag blev de ännu en lat dag.. Roger är på Max nu o köper hamburagre ;) Ska bli så gott! Betydligt godare än korv o mackaroner som de var tänkt först :) Haha!

Lilleman har äntligen lykats somna, efter att han varit vaken sedan 8 i morse! Hua, han är så trött.. Tur att Roger är hemma så han får somna hos pappa :) Pappa är proffs på de!
Men han "gav nog igen" efter att natten har gått hur bra som hällst! Han somna 7 i går kväll när Roger for o jobba, vakna inte förrän kvart i 12 o ville äta :) Så jag sov ett par timmar där jag oxå! Vilket var helt underbart då jag inte "hann" sova nåe på dan i går.. Efter de sov han hur bra som hällst hela natten, vi amma ett par gånger o bytte blöja utan ett ända pip! Han har verkligen varit hur snäll som hällst :) Känns så skönt att första natten själv hemma gick så bra! Hoppas att han vill fortsätta med de ;)

I går på eftermiddagen var Byström, Sara o Alvin hit oxå :) Jätte trevligt, som vanligt!

Nu ska jag kika till Lilleman så han sover! Hoppas på att jag hinner äta innan han vaknar oxå ;)

Roger & Lilleman <3

Ovido - Quiz & Flashcards