Alla inlägg den 19 augusti 2008

Tre

Av Helené Gidhammar - 19 augusti 2008 17:28



                               I dag firar vi 3 år som förlovade :)
 
                                   

Dock kommer jag fortfarande inte i min ring, men snaaaaart ;) De är iaf inte långt kvar! Ska bli underbart o kunna ha mina ringar igen!
Dessurom är Lilleman 3 veckor i dag :) Helt otroligt vad tiden springer i väg.. Knasigt hur man kan älska nått så litet så mycket! Han är verkligen mamma o pappas guldklimp :)
Han o pappa ligger o snarkar i sängen, jag skulle oxå behöft sova men jag kan bara inte somna.. Men de vore ju bra, Lilleman har inte sovit riktigt på 3 dygn, så jag räknar inte med att han gör de nu häller.. Hoppas bara att han snart kommer tillbaks till sina gamla vanor igen, då bli mamma glad ;)
Testa med nappen i går o i dag, men han tar den inte.. Han fattar inte hur han ska suga, han tror bara att han ska få mat ;) Men, de kommer säkert snart, hoppas jag iaf!
Annars i dag har vi haft tvättstugan, men den fixa Roger själv i dag :) Min goding! Sedan har vi inte hunnit mer än o käka middag bara.. O snart ska Roger o jobba! Alltid lika tråkigt..

                                      Världens finaste fottingar :)

Ovido - Quiz & Flashcards