Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Helené Gidhammar - 31 augusti 2008 20:36

I dag har jag o lill prinsen vare på promenad, blev nog 4-5 kilometer iaf :) Superduper bra med tanke på min kondis ;) Haha! Svetten lacka när vi kom hem kan jag lova, var ju hur varmt som hällst ute i dag!

                             Elton i vagnen precis när vi skulle börja gå



                                      Halvvägs på promenaden :)


                           Äntligen hemma, Elton sov fortfarande ;)

                

                                Mat är ett måste efter promenaden :)



                 Sedan blev vi lite trött efter maten, så vi somna om!
                                   (Kolla in dubbelhakan, haha)




                                  När vi vakna blev de mys i sängen :)



                         Världens gosigaste Elton, mätt o utvilad :)




Annars har vi inte hunnit med mycket i dag.. Sovit lite till, käka väldigt sen middag o pappa Roger har skruvat bil hela dagen! Men nu är han äntligen klar :)
Roger är o jobba, Elton sover o jag ska unna mej ett glas cola nu, de är jag värd efter promenaden iaf ;)
I morron ska vi till Timrå o fotta oss för Dagbladet o Sundsvallan :) Vet fortfarande inte vad Elton ska ha för kläder, han har ju så lite o välja mellan, eller inte! Så jag ska nog kika på de medans han sover :) Sedan blir de sängen för mej oxå, är seg som tusiken i dag! Promenaden gjorde nog sitt ändå ;) Men, som Lasse sa: Du lär ju inte ha vare ute o sprunge dom sista månaderna precis! O de är ju helt sant :) Så, jag får leva med dålig kondis ett tag! Snart ska ni se att vi springer med vagnen ;) haha! De lär nog inte hända i detta liv..
Nu ska jag lyxa till de med iskall coca cola, borsta tänderna o slänga mej i sängen o gosa med prinsen efter de!


Ovido - Quiz & Flashcards