Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Helené Gidhammar - 22 augusti 2008 22:01

I dag har vi hjälpt Martin o Gina o flyttat :) Så nu är dom stadsbor dom oxå, super kul! Dock känns de jätte konstigt, min lillebror är verkligen vuxen nu :) Hua! De betyder oxå att jag är de..
Annars har vi bara vare i Birsta o köpt vantar till Elton, vi ska ju på 40års fest i morron o ska vara ute, så de behövs :) Super gulliga dessutom!
Efter att vi var klar där så åkte vi som sagt till Martin o Ginas lägenhet, sedan hem o åt, tillbaka till Martin o Gina med en skruvmejsel o prata lite skit. Nu är vi hemma igen :) Ska bara ge Elton mat, när han vaknar sedan ska jag måla naglarna, för fösra gången på väldigt länge :) Jag har ju fortfarande inte klippt av mej naglarna ;) Ops! Men jag ska, snart..

Nu ska jag fixa lite innan Elton vaknar :) Sedan blir de mys i soffan för oss tre!

Hanna - Tänker på dej! Antar att du är o föder en superduper söt tjej nu ;)

                                                  Martin o Gina

Ovido - Quiz & Flashcards