Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Helené Gidhammar - 23 augusti 2008 11:56



Måste börja med o Gratta Hanna & Jonas till deras Wilma :)
Äntligen är hon här!


I dag ska vi på 40års fest alla tre :) Ska bli jätte kul! Hoppas bara att vädret håller i sej, då vi ska vara ute!
Men pappa Roger har köpt en fleesoverall, han skulle o köpa frukost o kom hem med både superduper god frukost o overallen till Elton :) Kommer bli prima i kväll!
Annars i dag har vi inte hunnit mycket.. Vi låg kvar länge i sängen i morse o gosade alla tre :) Sedan har vi bara äte frukost! Elton o Roger ligger inne i sängen o kikar på Persson när han spelar pingis :) Elton sover säkert, han har ju precis ätit så!
Jag ska snart ta o hoppa in i duschen, efter de ska jag faktist måla naglarna ;) Tänkte tillomed slå på stort i dag o sminka mej o platta håret, Woho! De var ett bra tag sedan kan jag lova.. Hoppas bara på att min mascara inte har torkat i hop, så länge sedan var de jag använde den ;) Dessutom hoppas jag på att jag kommer i några byxor, haha :) Inget av dom 12 kilo jag gått ner verkar ha lossnat från rumpan ;) Den har verkligen växt! Hoppas att jag kommer i några andra byxor än mjukisar..
Nej, nu ska jag slänga mej i duschen så vi hinner med allt vi ska, de blir ju inte alltid som planerat när man har en liten Elton som oxå ska ha sin vilja igenom ;) 


                                      Elton ligger o vilar efter maten ;)



  

Ovido - Quiz & Flashcards