Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Helené Gidhammar - 20 augusti 2008 15:38

Nu är inte Lilleman namlös längre :) Han har äntligen fått ett namn, som vi båda är överens om och älskar!

                                           Hjalmar 'Elton' Melvin

Sms:a Roger i går om ett annat namn, som jag ville ha, men Roger nobba de totalt! Så då fråga jag om vi ska slå till på Elton?! Roger blev super glad, för de har han velat länge nu :) Men jag sa att jag ville fundera över natten, så när Roger kom hem i morse fick Lilleman sitt namn tillslut :) Elton! Underbart fint :) Känn superduper att vi enats om ett namn, trodde inte de var möjligt ;) haha! Dessutom är papperna på skrivna o ligger i ett kuvert på bordet, väntar bara på o bli postat. Ingen återvändo alltså :) Läskigt att bara för vi har skrivit ett namn på ett papper ska han alltid heta de, leva med de namnet! Men, vi tycker att namnet känns jätte bra :)

Annars i dag så har jag ringt o bekräftat dop dagen :) Så nu är kyrkan, prästen o datum bokat! Känns jätte bra :) Så nu är de bara o börja planera!
Efter de ringde jag BM, så de är oxå fixat! Känns bra o ha ringt allt i dag :) Sedan har jag fyllt i papperna om barnbidraget oxå, så i dag har jag fått mycket gjort mot för andra dagar ;)
Justja, i dag fick vi första barnbidraget oxå! Haha, känns jätte konstigt :)

Lilleman ligger o sover i sängen nu, han sover bara bra för att han vet att vi ska o handla ;) Took unge! Roger är nämligen utan snus, så han vill att vi ska fara nu ;) Men vi väntar tills han vaknar, sedan ska vi o handla. Efter de blir de Rogers korvstroganoff, mumsigt :)

Men nu ska jag se till o få lite gjort medans Elton (konstigt de känns o skriva ett namn nu) sover :)

Ovido - Quiz & Flashcards