Alla inlägg under december 2007

Av Helené Gidhammar - 13 december 2007 18:14

I dag har de varit många många många känslor som har kommit fram under kursen, men gud så skönt de har varit :) Känns underbart att alla kan släppa allt o verkligen ge av sej själv, otroligt!
Så dagen har gett skit mycket, hoppas att dagen i morron oxå blir lika bra!
Ringde Therese i dag oxå, alltid lika kul o prata med henne, även fast datorn tar lite upmärksamhet ;) haha! Gofis.
Nää, nu ska jag slänga i mej nått att äta, är dööö hungrig! Sedan blir de tv hela kvällen.

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 12 december 2007 06:35

Snuskigt vad veckan har gått fort :) Men kursen är jävligt intressant, den får verkligen hjärnan att sätta igång med en massa massa massa funderingar om allt o ingenting. Man är helt slut efter en hel dag. Trött som bara den, så jag skulle kunna sova när jag kom hem redan :) haha! Men de är kul. I dag skulle vi prata om rädslor o varför vi gör som vi gör när vi är rädd, tror jag med va? Jaja, de ska bli lika intressant i dag oxå!
Sitter här o äter kiwi o lyssnar på radio, ser nu att jag måste ta mej i kragen o börja göra mej i ordning, sitter fortfarande i pyjamasen ;) Måste fylla matlådan, får INTE glöma de, har gjort de ett par dagar nu :/ Hmm!
Nej, i dag åker täckbyxorna fram, nästan nio grader tro ja de va sa Roger, hua!

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 10 december 2007 16:48

I dag var första dagen på kursen :) Kul o intressant, kommer säkert bli en kanon vecka. Måste bli de, kursen kostar ändå 20 tusen!

I går var vi hemöver, lämna Lojsan o Daniel. Var på jultjoffs på Forum med mamma Martin Gina Melker o farmor :) Mysigt! Träffa Tove oxå, trevligt.
Han bara äta hos mamma o pappa, kyckling så klart ;) Sedan for vi hem. Kollade på nya American Pie, sådär. Ganska överdriven!
Nu snart är älsklingen på väg hem från jobbet, han ska köpa med sej pizza i dag, så vi ska lyxa till de riktigt ;) haha!
Nu ska jag tända lite ljus o ge vilddjuren mat..

Roger <3


Av Helené Gidhammar - 8 december 2007 20:10

Helg, så skönt :) Min kropp verkligen skrek efter ledighet kan jag lova! Är helt slut, har sovit på soffan från o till i dag ;) haha!
Lojsan o Daniel kom i går, så vi han bara käka middag, blev hemmagjorda hammburgare. Sedan kika vi på Idol finalen o film resten av kvällen. I dag slöpte vi av Lojsan o Daniel i Birsta, for hem o myste bara vi :) Har inte gjort mycket allt i dag, men är ju inte så kry häller. Men dom for nyss till tatueraren, så Lojsan var lite nervös ;) Men de kommer gå kanon. Hitta en skiiiit fin tatuering oxå, men den ska göras om, så den blir egen! Kommer vli kanoners :)
Nu ska jag poppa mej lite popcorn o kika på en film!

Hämtade våran kamera i går oxå, så nu kan man knäppa kort som folk igen :)


Roger <3

Av Helené Gidhammar - 7 december 2007 16:00

Snart kommer min älskade hem, så underbart ;)



Av Helené Gidhammar - 7 december 2007 09:26

Blev inge jobb i dag, men de är ganska skönt ändå :) Ska plocka i hop lite i dag tänkte ja, Lojsan o Daniel kommer ju ikväll eller på eftermiddagen. Lojsan ska ju o tatuera sej i morron ;) Så dom blir här hela helgen. Får se vad vi hittar på!
Så i dag tänker jag inte änns klä på mej, ska kila runt i pyjamasen hela dagen o lyssna på musik :)
Roger slutar väl som vanligt, sedan ska vi fara o hämta dom vid bussen.
Men nu måste jag ta mej nått att äta, magen skriiiiiker!

Roger <3

Kolla mina två av tre godingar :) Ojojoj!

Av Helené Gidhammar - 6 december 2007 08:42

Av Helené Gidhammar - 6 december 2007 08:36

Är heeeeeelt seg, hade hällst legat kvar i sängen hela dagen ;) Men, de går inte. Ska man jobba så ska man ju, bara o kliva upp! Har precis käka en banan o ett glas jos, får bli min frukost i dag, inte sugen på nått :/ De är nått i alla fall!
Goliath håller på o riva hela lägenheten nu, han är helt galen. Tuggar o klöser på allt, springer som en took! Hoppas han lugna ner sej när jag går så allt är helt när man kommer hem :)
Ska fara till mormor efter att jag har jobbat färdigt, Roger kommer o hämtar mej i stan så åker vi direkt. Hon ska ju få ny tv:n i dag o Roger är helt till sej ;) haha! Goding.
Sedan blir de inte så mycket mer, sen middag när vi kommer hem, Roger ska göra köttgryta med ris, så gott! Tidig kväll dessutom, ska ju jobba i morron oxå.
Men nu måste jag få på mej lite kläder, borsta tänderna o mata vilddjuren!

Roger <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards