Alla inlägg under februari 2008

Av Helené Gidhammar - 1 februari 2008 13:11

Är äntligen hemma hos mamma o pappa! Underbart skötn :) Kom hit med bussen vid 12 i går, träffa Tom på bussen o han skulle hem till oss o klippa sej :) I går blev de inte så mycket. Kika på tv, mamma for på vattengympa o jag o pappa körde ved o gick ut o gick med Yizza :) Sedan var de tv tills vi slockna ;) Blev ganska tidigt ändå.
I dag har vi hunnit med en del ändå. Mamma o jag for på apoteket o fixa vitaminer o lite annat, sedan for ho igen o jag o pappa tog en promenad med Yizza blev en längre i dag :) Sedan fixa vi hundmat, åkte o handla, slängde papper o nu har jag snart städat klart, pappa skulle till farfar med traktorn o skotta, så jag ska snart städa klart tills mamma kommer hem. Sedan blir de mat, kyckling o ris! Ska bli så gott. Sedan får vi se vad kvällen innehåller. Blir nog ganska lungt iaf. Ska ta en dusch efter att jag är färdig med allt jag ska o hoppa i mysmyxerna ;)
Nää, nu ska jag svara på sms :) Malin o Rger skicka!
Saknar redan min älskade ;)

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards