Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Helené Gidhammar - 3 januari 2008 19:37

Tänkte lägga upp lite bilder från julafton, juldagen o nyår :) Helt underbara människor!

Seg

Av Helené Gidhammar - 3 januari 2008 16:37

Har precis vaknat efter att jag somna på soffan :) Jag o Roger kika på film efter att vi hade käkat o de tog inte så lång tid innan jag somna..
Ska snart ringa Therese oxå, får se om hon är hemma. I så fall åker jag dit medans Roger är o kikar på hockey. Vore underbart trevligt!
Nej, nu måste jag äta nån middag! De har dessutom snöat helt galet nästan hela dagen :)

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 3 januari 2008 08:04

Äntligen är jag ledig o tänker vara de tills på måndag när jag börjar skolan :) Skönt ska de bli!

Dagen gick bra i går, sista timmarna var sega som fan. Men de gick :) Åt skit dåligt i går, mådde illa som bara den. Så kvällen spenderade jag i soffan o tyckte synd om mej själv o gnällde lite inför Roger (kändes lite bättre ;) Vi kikade på film, men jag somna.. Så vid tolv gick vi o la oss i sängen. Underbart med vår egna säng!
Vakna vid sju i morse, kunde inte hålla mej längre från att gå på toa. Men kila tillbaks till sängen lika fort igen :) Men då hade Roger vaknat så vi låg kvar o myste ett tag o har precis klivit upp. Jag har duschat o Roger sitter o läser tidningen :)

I dag är första dagen som vi är lediga tillsammans o är ensama, helt ensama! Hur skönt ska inte de bli :) Men Roger tycker inte att de är lika kul som jag, han hatar ju o vara arbetslös.. Men, jag ska få han på bättre humör!
I går prata jag med Therese, hon hade ringt men jag jobbade då, så jag ringde efter jag slutat. Då var hon påväg o skulle träna :) Vi prata lite skit o bestämde att vi skulle komma o hälsa på hon i nya lägenheten i dag, så vi får väl se när vi fara o om vi hittar dit ;)
Sedan ska vi nog ta en sväng på Birsta oxå, måste ha en ny väska så jag får plats med böckerna o matlådan till skolan :) haha!
Efter de får vi se vad som händer!

I går fyllde momma år oxå, skicka ett sms på morron innan jag kom på jobbet. Fick till svars att dom låg på stranden o sola o hade underhållning :) Fuskit! Vill oxå vara i Indien..

I dag är de exakt en månad sedan vi fick vårat efterlängtade plus :) Fast vi har fortfarande inte riktigt fattat de.. Nästa fredag ska vi på inskrivning, läääängtar så!

Nej, nu ska jag fråga om Roger vill ha frukost o fixa de. Magen kurrar! Måste äta bättre i dag o frukt funkar utmärkt. Så jag ska bunkra upp med alla frukter när vi far o handla :)

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards