Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Helené Gidhammar - 25 januari 2008 17:14

Nu ska jag snart sätta i gång o laga mat, blir lasagn i dag :) Roger beställde de för ett par dagar sedan, så de är bästa att han får de nu! Han kom precis hem med köttfärsen, som jag trodde att vi hade de i frysen men inte då.. Så nu ska jag sätta i gång!
Har haft en kanon dag med Mari på Birsta i dag :) Skit trevligt! Fikat, handlat en del (som självklart inte var på rea!) Kom nästan nyss hem.

Åsa, Du är inte klok du :) Haha!

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 25 januari 2008 09:21

I dag ska jag o Mari göra Birsta osäkert :) Hon kommer o hämtar mej vid tolv, så innan dess ska jag fika (hoppas på att jag får i mej nått o att jag får behålla de oxå), duscha, plocka i hop tvätten o plocka ur diskmaskinen(tänk vilken underbar uppfinning), sedan har jag gjort de mesta för i dag ;)

Svar till Åsa: Jag ska nog klura ut en del av historien iaf, Om inte annat kanske jag får höra en annan historia ;)
De är därför du har fler än ett barn då ;) Vilken tur du har haft då! Är riktigt avis..

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards