Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Helené Gidhammar - 24 januari 2008 15:55

Skrev ju tentan i går, som ingentligen inte va så svår. Som känndes ändå ganska bra! Prata nyss med Malin o hon hade hört att alla, inklusive mej, klarade oss :) Hur underbart är inte de?! Enormt skönt att man kan släppa de där nu..

Svar till Åsa: Haha, Jag ska nog få reda på de på ett eller ett annat sätt ;) Mamma är ganska generös med berättelser ska du veta :P haha! Kan ju bara hoppas på att hon är de denhära gången oxå!
O att de är spännande med att vara gravid, de vet jag inte om jag kan hålla med om, just nu är de bara jobbigt! Har man gått ner 7 kilo, byxerna häger (när man igentligen har "tillåtelse" att gå upp i vikt, nä då ska jag gå ner?! Värsta bantningskuren!), får knappt behålla maten o mår ständigt illa, då ser man inget från den positiva sidan ;) haha! Eller jo, jag vet att de är en enorm resa, men, de är svårt o tänka så när man mår som jag gör! Tur att de kommer en stor fet belöning i slutet på Juli ;) Annars hade jag aldirg, aldrig, aldrig gjort de kan jag lova! Inga fler barn här häller, om inte Roger bär barnet nästa gång då villsäga ;) Tänk så underbart de vore om de var möjligt!

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards