Alla inlägg den 18 januari 2008

Hem

Av Helené Gidhammar - 18 januari 2008 14:34

I dag ska vi fara hemöver till Ljunga :) Roger ville de, så när han slutar jobba så ska vi fara! Dom ringde i morrse, halv sju o ville att han skulle jobba. Så efter de sov jag inte mycke, Martin sov ju här i natt oxå, så när han gick så tog jag o läste bok i stället. Klev upp o käkade faktist frukost, skulle göra rostade med marmelad o ost, som jag hade längtat men självklart ska nått gå fel. Brödrosten pajja! Kul! Så de blev hårdbrömackor o O´boy i stället, inte lika gott. Men de fick duga.
Annars i dag har jag kollat på Dexter hela dagen, har bara ett avsnitt kvar nu. Men de är på datorn för de fick inte plats på skivan :/ Hmm! Men de få rnog vänta nån dag, ska snart hoppa in i duschen o packa lite granna innan Roger kommer hem. Så vi kan fara direkt, ska käka tacos hemma :) Mumms!

I går var vi till Härnösand, Roger skulle jobba o jag skulle till Malin. Hann bara till Malin så ringde dom o ville att hon skulle jobba o självklart ska hon jobb när hon får :) Pengar är alltid välkommna! Så vi hann bara äta lit gröt sedan for jag på verkstan jag med, kika på resor med Tina :)
Efter en heldag där nästan så for vi hem o duscha, hem till mormor o käka middag o kika på hockey. Trevligt :)

i helgen får vi se vad som händer, kanske blir kvar i Ljunga? Nja, Har ingen aning, får så :) Men nu ska jag käka en blodappelsin o sedan blir de duschen..

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards