Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Helené Gidhammar - 23 januari 2008 13:48

Fick mitt länebesked i dag ;) Oj, så kul! Inte alls vad jag hade trott, fats igentlogen visste jag inte hur många timmar jag hade jobbat häller :) haha! Men de var en glad överaskning iaf. Så på Fredag åker pengarna direkt in på sparkontot, en del iaf ;) De mesta, en del ska vi köpa de sista vi behöver till köket för att de ska bli klart. Bänkskiva, lite mer list o lite annats smått o gott lär de nog behövas, så de är månadens uppdrag, att göra klart köket! Hoppas bara att vi hinner de..

Så här såg de ut när vi flyttade in.. (Fy faaaaan säger jag bara)


Tur att de är mycke som är gjort efter att den bilden är tagen :) Panelen är helt borta, bänken där micron står är helt väck :) Ny färg o tapet på väggarna! Så vi är en bit på vägen iaf..O den här månaden ska de bli klart ;) Så jag kan lägga ut nya bilder!

Ovido - Quiz & Flashcards