Direktlänk till inlägg 10 januari 2008

Middag & Ikea

Av Helené Gidhammar - 10 januari 2008 18:32

I går var de skolan som vanligt, gick bra men segt! Skönt när dagen var över! haha. Men åkte inte hem, utan med favvo Malin hem ;) Eller vi åkte med favvo Jenny hem o hämtade bilen på Jörgens jobb o åkte sedan på Coop o inhandlade middagen, rena lyxen!
For hem till Malin o Jörgen, dom har ju äntligen flyttat i hop ;) Gulligull! Dom hade tillomed hunnit måla om, super bra blev de. Kunde inte bli annat när dom har samma färg som vi har i köket ;) haha! Sedan börja vi lite smått med maten/salladen, sedan kika vi på lite kort, alltid lika kul!
Efter ett bra tag kom Jenny oxå, gänget var samlat o mat hade vi längtat efter allihopa. Hade tillomed tjuvstartat med en choklad bit allihopa :) Men maten smakade underbart, hade förrätt tillomed. Toast med tsatsiki, sedan vart de kyckling med chilisås o till efter rätt fick vi nåe choklad "grejsimojs" ;) Super gott alltihopa! Sedan satt vi o bara om allt mellan himle o jord, speciellt om den speciell sak ;) Lyssna på massa låtar o hade de mysigt i soffan! Sedan kom Roger o hämta mej, han hade jobbat hos Pelle, vet inte vad kloackan var, halv 10 kanske. En helt underbar kväll med helt underbara tjejer, ska vi göra om!

I dag har jag vare på Ikea med mamma o farmor, köpte bara lite små plock. Efter de har jag typ sove hela dagen ;) Min älskade har jobbat heöa dagen han o nu är han o skruvar med bilne, de bara sprutar ut soppa :/ Fan oxå! Vilken tur vi har eller inte..
Sedan blir de en sen middag, men nu ska jag parat klart med en gammal klasskompis o efter de ska jag se på tv, heeeel kvällen ;) Okej, en dusch ska jag hinna med oxå..

Inskrivning i morron, så nervös! Men så smånnande..

Roger <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Ovido - Quiz & Flashcards