Alla inlägg den 11 december 2008

Av Helené Gidhammar - 11 december 2008 19:18




               

Av Helené Gidhammar - 11 december 2008 13:30



                          Letde precis fram webkameran, haha :)




Av Helené Gidhammar - 11 december 2008 13:14



I dag var första gången Elton o pappa Roger var ut helt själva, utan mej! Dom for på Ica medans jag tog en dusch. De kändes så knasigt o komma ut ut o duschen o ingen var hemma.. Inte änns Elton, som vanligt! Nää, de var konstigt :) Men, de hade gått hur bra som hällst för mina prinsar! Elton hade inte sagt ett pip utan bara flina åt pappa :)

Som sagt, jar ä nyduschad o lycktar riktigt gott :) Elton sitter här brevid mej i babysittern o är lite små gnällig men de är både mat o sovdags för hans del. Så de är förklaringen!

Ska bara skicka klart bilderna till Therese från middagen hos dom, sedan ska han få sej en slurk mat innan han ska sussa :)

Av Helené Gidhammar - 11 december 2008 11:34



Nattnigen senare i går kväll gick sådär, de tog ett bra tag innan Elton somnade igen. Tog nog 45 minuter, sedan hann jag bara kliva upp då Roger kom hem så vakna han igen. Men då kröp jag ner i sängen för natten jag oxå! Så då somna han för natten, Elton vaknade efter ett nångång för mat, sedan har han sovit sådär i natt.. Men vi tog en sovmorron så de jämna ut sej, lite grann iaf! Han sov till kavr i tio :) Så vi klev väl upp vid tio nångång, Roger sov ända tills nu han ;) Han fråga varför jag inte väckte han, men han snarkade så gott när vi klev upp så han fick fortsätta sova :)

Elton sover i vagnen här brevid mej nu, han var så himla trött. Somna nästan direkt!
Jag ska ta mej lite frukost, en väldigt sen sådan. Sedan ska jag duscha! Ett måste ;) Sedan får vi se vad dagen visar..

Ovido - Quiz & Flashcards