Alla inlägg den 31 december 2008

Av Helené Gidhammar - 31 december 2008 22:06



Så, nu blir de sista inlägget för i år :) Sista inlägget för 2008!
Nytt år nya möjligheter..

Elton vägrar somna, dock är han inte grinig eller så. Men han ligger o pratar o vill bara tjusas. Inte alls sova! Så nu fick Roger ta över, då jag höll på somna hela tiden. Hoppas han somnar snart, annars kan de bli svårt.. Efter att Elton somna så ska vi mysa till de jag o Roger! Han har tänt ljus o donat på medans jag försökte natta Elton. Super härligt :)
Men nu ska jag ta o ringa mamma, lova att jag skulle göra de. Så de är väl bäst! Måste passa på nu innan alla ndra oxå ska ringa, då är de ju omöjligt att komma fram..

                                    Så, Gott nytt år på er allihopa!


Måste ju även lägga in en sista bild på världens vackraste varelse, våran prins!
                  (Dock en gammal bild, men han är lika söt för de!)


              

Av Helené Gidhammar - 31 december 2008 18:58



                  Snart kommer vår älskade pappa Roger hem, woho! :)

Han blev klar tidigare än väntat, mycke tidigare dessutom! han hade hjälp i kväll utav Marcus. Underbart tycker jag o Elton :)
Så snart kommer dom snart o hämtar mej o Elton, så ska vi skjutsa hem Marcus. Sedan ska vi mysa järnet, alla tre!
Fantastiskt, nu är jag redan på bättre humör!

Av Helené Gidhammar - 31 december 2008 16:16



De känns så himla konsigt.. Jag/vi brukar alltid fira nyår med min familj, äta kalkon som farmor gjort o ha de mysigt!
Men nu, nu sitter jag här ensam. Självklart är Elton hemma, men han räknas inte just nu, då han sover. Haha! Roger är o jobbar kommer hem sent i kväll..
Mormor ska ut o käka med kompisarna sina, mamma o pappa med familj (min familj) är hemma o äter farmors kalkon! Nää, de känns förjävligt..

I morse for vi till mormor då hon ville ha hjälp med ett bord som hon ska ha på fredga, då hon fyller 60 ;) Så de hjälpte vi till med. Sedan fick Roger faktist åka o jobba 2 timmar tiigare i dag! Men, jag räknar inte med att han kommer hem tidigare. De gör han aldrig då han får börja tidigare.. Så 23 räknar jag att han är hemma!
Men jag o Elton stanna hos mormor o hjälpte hon duka o fixa till borde, så de var gjort. I morron skulle hon fixa allt kött så jag tyckte de var lika bra att jag hjälpte hon med de!
Så nu har vi precis kommit hem jag o Elton. Elton ligger o sover i hallen han :) O jag ska faktist hoppa i min pyjamas, ta en Baileys med is o dega ner mej i soffan innan Elton vakknar för mat :) Efter de blir de mys för hela slanten tills pappa Roger kommer hem! Då blir de ost o kex för oss, de får bli vårat nyårs firande. Jag ska faktist vara så snäll o ställa in några öl åt Roger på kylning oxå, då blir jag nog poppis! :)

Nej, nu var de pyjamasen o en Bailey. Mums!

Ovido - Quiz & Flashcards