Alla inlägg den 15 december 2008

Av Helené Gidhammar - 15 december 2008 22:45



Annelie: Helt klart! Jätte skönt att vagnen blev såld, en mindre som sagt. 
De är alltid super kul o prata med dej. Känns som att vi verkligen förstår varandra o är nog mer lik än vi tror ;)

En stor puss ska Elton få i morron, då han vaknar!

Av Helené Gidhammar - 15 december 2008 21:32



Nu sover vår lilla skatt gott i sängen! Han tappade tutten nyss, så då vakna han till. Men nu sover han igen :) Tror dock inte att han sover för natten, då han soman före 22. Vilket han sällan gör, men vi får se! Hoppas gör jag iaf :)
Roger är o jobbar o han lär nog bli sen. Som vanligt, känns de som.. Så nu ska jag ta mej en till kopp te o nalla lite på kakorna vi gjorde när vi var hos mamma o pappa sist ;) Rullrån o cederpepparkakor, gottigott!

Måste ju passa på, för 2 Januari är de invägning o mätning för oss. Då jävlar!

Av Helené Gidhammar - 15 december 2008 19:35



Så, nu är äntligen vagnen såld! Super duper skönt att vi är några lappar rikare o en barnvagn fattigare. Nu har vi bara tre kvar ;) haha.

Dagen har känns så otroligt lång i dag, men de är väl bara för att Sir Elton fick för sej o vakna före 6 i dag.. Fy så trött hans föräldrar var då! Men vi låg kvar i sängen ett tag iaf. Gosade alla tre!
När vi klev upp tömde jag diskmaskinen, gav Elton lite smakis o Roger gjorde fler köttbullar tills i jul :) Så nu är dom helt klar, ligger i frysen o väntar! De är ju inte så lång tid kvar nu..

Annars i dag har vi inte gjort mycket. Roger fixade mat innan han for på jobbet, sedan har Elton mest sovit. Jag har slappat i soffan näst intill hela dagen, segt som bara den.

Men i morron ska vi på Stpr & Liten för sista gången i år, ska bli skoj :) O i morron ska Elton få smaka lite gröt för första gången oxå! Ska bli spännande o se hur han reagerar på de.

På onsdag ska vi på BVC o väga o mäta, äntligen! Har försökt fått tag på dom i evigheter, tillslut fick vi de. Ska bli roligt o se vad knoppen väger, gissar på 8 precis :) Han är ju en riktigt liten Budda!

Nej, nu ska jag läsa reklamen som dimpte ner i brevinkasstet för ett tag sedan, till de blir de te o en kalkon macka! Även tända ljus :)

Av Helené Gidhammar - 15 december 2008 16:22



Min lilla prins är rolig han! Har precis bytt blöja på han, eftersom att han både sovit o ätit. Tycker alltid att jag väntar hur länge som hällst på att de ska komma en bajs, men så fort jag byter så kommer de alltid! Inte innan, så typiskt Elton ;) haha! Så nu är de bara till o byta, igen.. Våran lilla skitunge ;)



Ovido - Quiz & Flashcards